فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت های خشن ومسلحانه درسطح استان خبرداد وگفت: در این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت پلیس آگاهی استان وشهرستان های کرج، فردیس وساوجبلاغ اجرا شد، ۳۰ سارق دستگیر و ۳۰۹ وسیله نقلیه توقیف شدند.

سردار “عباسعلی محمدیان” با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با مخلان امنیت شهروندان وهمچنین برخورد جدی با مسببان سرقت های خشن ومسلحانه، طرح دستگیری وجمع آوری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان ومشارکت شهرستان های کرج فردیس وساوجبلاغ اجرا شد. در این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد، درمجموع ۳۰ سارق دستگیر و ۱٠ خودرو و ۲ موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به جمع آوری ۴۱ معتاد متجاهر ازسطح شهر اظهارداشت: در بازرسی از این افراد حدود ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲۵۴ موتورسیکلت و ۴۳ خودروی متخلف در این طرح، تصریح کرد: تحقیقات بر روی سارقان برای کشف سرقت ها ادامه داشته و در اخبار بعدی به اطلاع شهروندان عزیز البرزی خواهد رسید.

سردار محمدیان در پایان با بیان اینکه پلیس هیچگونه ناامنی وهنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد، خاطرنشان ساخت: به افراد شرور وسارقان هشدار می دهیم که عزم و اراده پلیس برای برخورد با مجرمان را امتحان کنند، چرا که پلیس در بحث امنیت شهروندان با هیچکس تعارف نداشته و با جدیت با مخلان امنیت مردم برخورد خواهد کرد.