کلیه ی خدمات قابل ارایه شرکت آب و فاضلاب به مردم در استان البرز غیرحضوری شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان البرز؛ مهندس مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز با اعلام این خبر اظهارداشت: از اواخر شهریور ۱۴۰۰ با ایجاد ساختارهای فنی و اداری ۲۴ خدمت اصلی قابل ارایه به مشترکان شهری و روستایی شامل: خدمات واگذاری انشعاب آب وفاضلاب وخدمات پس از واگذاری انشعاب از جمله تغییر قطر، تغییر نام، تعویض کنتور، اعلام خرابی کنتور و … فقط با یک تماس تلفنی با شماره ۱۵۲۲ بصورت غیرحضوری انجام می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این کارتوجه به ارایه خدمات غیرحضوری درشرایط کرونایی و نیز توسعه فعالیت ها در فضای دولت الکترونیک بوده تا مردم تردد کمتری داشته و با هزینه و صرف زمان کمتر درخواست های خود را انجام دهند.

مهندس مهدی زاده درپایان افزود: هنگام تماس با تلفن ۱۵۲۲ فقط اعلام بدهی و پرداخت قبض و اعلام کارکرد کنتور بصورت مکانیزه انجام شده و سایر خدمات مورد تقاضا مثل: خرید انشعاب آب و فاضلاب وتغییر مکان کنتور و تغییر قطر، آزمایش کنتور و… یک کارشناس پاسخگوی مردم خواهد بود و بقیه مراحل و فرآیند اداری هر خدمت و اعزام ارزیاب به محل سکونت متقاضی و… توسط آبفا انجام و در هر مرحله از فرآیند فوق، مشترکان و متقاضیان از روند رسیدگی به پرونده خود توسط پیامک مطلع می شوند.