شصت وهفتمین جلسه این شرکت با حضورآقای حقیقت حسینی رئیس هیئت مدیره، آقای نجار رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران، سرپرست شرکت گاز استان البرز و سایر اعضای هیئت مدیره در اداره گاز شهرستان طالقان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ در این جلسه آقای نجار ضمن اشاره به اینکه برای چگونگی پیشرفت پروژه ها و بررسی امکان سنجی و گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان وجاده چالوس بازدید توسط اعضای هیئت مدیره و مدیران امور مهندسی و بهره برداری صورت گرفت؛ افزود: تمام سعی و توان ما بر این است که مردم شریف استان البرز از نعمت گاز در سراسر استان برخوردار شوند.

آقای نجار اشاره کرد: با استفاده از نعمت گاز برای مصرف وگرمایش یقین داریم درحفظ منابع طبیعی ومحیط زیست کمک شایانی خواهیم کرد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز همچنین عنوان نمود: ما در جلسه هیئت مدیره  با بررسی موانع و رفع مشکلات در به سرانجام رسیدن پروژه های گازرسانی در کمترین زمان ممکن تلاش کردیم به تعهدات خود نیز عمل نماییم.

در پایان این بازدید یک روزه اعضای هیئت مدیره و سایر مسئولین از ساختمان جدید اداره گاز شهرستان طالقان و روند پیشرفت فیزیکی آن  از نزدیک دیدن بعمل آوردند.