اعضای مراکز کانون در کرج و هشتگرد، به صورت حضوری و مجازی در فعالیت‌های دومین روز هفته‌ی ملی کودک شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون البرز؛ با توجه به  دستور بازگشایی مراکز با حضور اعضا در هفته‌ی ملی کودک، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که از قبل در مراکز حاضر شده و فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده بودند، شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰  به دو صورت حضوری و مجازی پذیرای کودکان عضو مرکز و دانش‌آموزان شدند.

بر همین اساس دانش‌آموزان دبستان‌های مسلم‌ بن عقیل و ملاصدرا میهمان  مجازی مرکز شماره‌ی ۱ کانون کرج بودند و با توجه به عنوان روز«کودک، باورهای دینی و معنویت» در فعالیت‌های مختلفی مانند قصه‌گویی قصه‌ی«دعای موش کوچولو»، احادیث، بازی و کاردستی حضور یافتند.

تعدادی از  والدین و کودکان هم برای شرکت در طرح  ثبت‌نام رایگان در کانون به این مرکز مراجعه کردند که یکی از آنان از اعضای قدیمی کانون در همان مرکز بود .

در مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز فعالیت‌های مختلفی مانند شعرخوانی،چخش سرود، قصه و کاردستی در فضای مجازی برای دانش‌آموزان اجرا شد .

در مرکز هشتگرد نیزجمعی از  دانش‌آموزان دختر مدرسه‌ی  شهید بابایی و دانش‌ آموزان  پسر ولیعصر (عج) به صورت مجازی در برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی هفته ملی کودک، معرفی وقایع روز کودک و باورهای دینی و بحث و گفتگو با این موضوع، قصه گویی، کاردستی، شرکت کرده و در پایان پویا نمایی «سواد رسانه ای» برای آنان پخش شد.

جمعی از اعضای مرکز شماره ۳ کانون کرج هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درکتابخانه حاضر شده و در یک فعالیت هنری به ساخت دکور هفته‌ی ملی کودک کمک کردند، این اعضا در کارگاه  ادبی  شرکت کرده  و ضمن بیان توانمندی خود در این بخش با چگونگی حضور در گروه های ادبی آشنا شده و  در پایان نیز سرود کانون را دسته جمعی خواندند.

ساخت کاردستی «آدمک فک زن»، با حضور اعضا و معرفی هفته ی ملی کودک از برنامه‌های اجرایی مرکز مجتمع کانون کرج در دومین روز هفته‌ی ملی کودک بود .

کتابخانه‌ سیار کانون البرز نیز با حضور در منطقه‌ی حاشیه نشین«کلاک» با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، جهاد دانشگاهی و بهزیستی برای اعضای این منطقه برنامه اجرا کرد .