رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری ومشارکت های شورای اسلامی شهر کرج به شهردار تذکر داد تا در فرآیند تکمیل و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و غیر ایثارگر مجموعه شهرداری تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ عمار ایزدیار در بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرکرج طی تذکری به شهردار اظهارداشت: قبل از این تذکر مذاکراتی با شهردارمحترم درخصوص علل تعلل در تبدیل وضعیت نیروها انجام شد و وی قول مساعد داد تا برای ساماندهی فضای اداره کل سرمایه انسانی اقداماتی انجام دهد، همچنین مقرر شده بود شهردار فردی را به عنوان مسئول و نیز تیمی را برای ادامه روند تبدیل وضعیت نیروها انتخاب کند که تاکنون هیچکدام محقق نشده است.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری ومشارکت های شورای اسلامی شهر کرج افزود: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری پس از سالها مسکوت ماندن بستر آن در دوره ششم شورای شهرمهیا شده است که متاسفانه روند مطلوبی ندارد.

ایزدیار تصریح کرد: بارقه امیدی در جامعه نیروهای فرزند ایثارگر و ایثارگران مجموعه شهرداری به وجود آمده است با توجه به اینکه تا پایان سال جاری فرصت کمی باقی مانده است از شهردار درخواست دارم تا این مهم هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شود در این راستا اعضای شورای شهر آمادگی هر گونه کمک برای تسریع در تکمیل فرآیند روند تبدیل وضعیت این همکاران را دارند.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری ومشارکت های شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مدیریت شهری بابت شرکت های واسطه استخدام نیرو هزینه های بسیاری را متحمل می شود که با حذف آنها و ایجاد شرایط انعقاد مستقیم قرارداد همکاری فی مابین کارکنان وشهرداری می توان ضمن صرفه جویی در هزینه ها، انگیزه پرسنل برای خدمت رسانی بهتر و پاسخگویی بیشتر به سازمان را نیز رقم زد.

ایزدیار دربخش دیگری از تذکرش ازمدیران اسبق شهرداری و برخی ازکارکنان درخواست کرد تا خودروهای در اختیارشان را تحویل شهرداری دهند تا گرفتار وقایع پیش آمده نشوند و تا اینکه رسانه ها اقدامی کنند خود آنها هرچه سریعتر اقدام کنند.