نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمدره خلق حماسه ۹ دی در سال ۸۸ را تجربه ای درخشان و ماندگار از مردم ولایت پذیری در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ حجت الاسلام و المسلمین حجازی نیا اظهار داشت: اتحادی بین دشمنان خارجی و نیروهای وابسته به آنها در داخل کشور در جریان فتنه سال ۸۸ با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد.

وی ادامه داد: اهانت فتنه گران و فریب خوردگان دشمن به مقدسات بویژه به ساحت با عظمت عاشورای حسینی باعث به جوش آمدن خون مردم و حرکت عظیم یوم الله ۹ دی شد این حرکت زیبا باعث خوشنودی دل رهبر عزیزمان و خانواده محترم شهدا شد .
امام جمعه گرمدره با بیان اینکه حرکت مردم در دفاع از ولایت و حریم اهل بیت(ع) دشمن را زمین گیر کرد، افزود: صف فتنه گران از دیگران به برکت عاشورای حسینی جدا و با تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی فضای حاکم بر کشور توسط رهبر معظم انقلاب و نیروهای دوستدار نظام، ملت بزرگ ایران اسلامی از آزمونی مهم و سرنوشت ساز سربلند بیرون آمدند.
حجازی نیا تاکید کرد: باید تلاش کرد ابعاد مختلف حماسه ۹ دی برای نسل امروز جامعه به خوبی تبیین و روشنگری شده و این حادثه تاریخی بعنوان تجربه ای ارزشمند زنده نگه داشته شود.
وی بر ضرورت برگزاری باشکوه آیین های ویژه بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهر و صدور پیام های این واقعه تاریخی به جهان تأکید کرد.