سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: ما به دنبال درآمدزایی برای شهرداری هستیم تا در شرایط اقتصادی کنونی به نقطه خوب درآمدی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مهدی فاطمی گفت‌: ضمن یادآوری این موضوع که تمامی قراردادهای مشارکتی باید بر عهده سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گذاشته شود، افزود: قراردادهایی که شهرداری انجام می دهد باید از این سازمان هندل شود.
وی در تشریح مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری با دیگر سازمان‌ها و بخش خصوصی، بیان کرد: نقش سازمان سرمایه‌گذاری به‌عنوان کارگزار تعریف‌شده و این سازمان به دنبال سرمایه‌گذار، مشارکت‌کننده و مجری طرح دیگر سازمان‌ها می‌گردد.
سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج همچنین به درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری سازمان‌ها با بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه سازمان‌های ارائه‌دهنده طرح، بهره‌بردار و ناظر تخصصی آن طرح هستند، درآمد حاصل از آن را تقریباً کامل دریافت می‌کنند و سازمان سرمایه‌گذاری تنها درصدی از سود این طرح را دریافت می‌کند.
فاطمی با تأکید بر اینکه ما به دنبال درآمدزایی برای شهرداری هستیم تا در شرایط اقتصادی کنونی به نقطه خوب درآمدی برسیم و تفاوتی ندارد که درآمدها از کدام سازمان به بخش خدمات‌رسانی و دیگر اقدامات تزریق شود، اضافه کرد: این مقدار هزینه دریافتی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری نیز تنها جهت صرف هزینه‌های جاری سازمان پیشنهاد می‌شود.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج درپایان افزود: این اقدام علاوه بر حذف نگرانی در سازمان های موازی ما، موجب جلوگیری از فربه شدن سازمان سرمایه گذاری و چالاک ماندن این سازمان می شود.