کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز مسوولیت اجرای فعالیت‌های بخش گردشگری کودک غرفه استان البرز در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون البرز؛ قاسم سلیمانی، سرپرست کانون استان از همکاری مشترک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز و استفاده از تجربیات همکاران کانون برای آشنایی کودکان و نوجوانان با گردشگری و صنایع دستی استان البرز خبر داد.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون استان نیز در خصوص حضور کانون البرز در این نمایشگاه گفت با توجه به این که اداره‌کل  میراث فرهنگی و گردشگری استان، تنها غرفه گردشگری کودک نمایشگاه را در اختیار دارد، از همکاران کانون خواسته شد تا  در یک همکاری مشترک تجربیات خود در حوزه کودک را در اختیار گرفته و ازطریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کودکان ونوجوانان را با استان البرز و جاذبه‌های گردشگری وصنایع دستی آن آشنا کنند.

گفتنی است در اولین روز این نمایشگاه مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در غرفه گردشگری کودک حضور یافته و از فعالیت‌های اجرایی برای کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

لازم به توضیح است کارشناسان فرهنگی و هنری کانون استان در این غرفه فعالیت‌های متنوعی از جمله مسابقه ساخت جورچین‌های «طالقان» و «آبشار هفت چشمه»، نقاشی، گریم و قصه گویی را با موضوع فعالیت نمایشگاه اجرا کردند.

بازدید مسوولان سازمان میراث فرهنگی از فعالیت‌های کانون

روز یکشنبه ۱۰بهمن ۱۴۰۰، جواد واحدی معاون امور مجلس و استان ها و سید هادی احمدی، مدیر کل آموزش و گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه گردشگری کودک بازدید و فعالیت‌های فرهنگی، هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بازدید کردند.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران و از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان است.