با توجه به برودت هوا در ایام پیشرو و به منظور حفظ تعادل در تولید ومصرف گازطبیعی از تمامی مشترکین گاز درسطح استان درخواست می‌شود اعتدال وصرفه جویی درمصرف گاز را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سید رضا غفاریان مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گازطبیعی را یک سرمایه ملی توصیف کرد و اظهارداشت: همه ما درمقابل حفظ وصیانت از این نعمت الهی وسرمایه ملی مسئول هستیم و می بایست با مصرف صحیح این میراث را به آیندگان انتقال دهیم .

وی با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز در استان تصریح کرد: مشترکان با صرفه جویی درمصرف گاز می توانند این شرکت را در ارائه خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

به گفته وی پوشیدن لباس گرم ومناسب درمنازل، استفاده ازسیستم های کنترل هوشمند در موتورخانه ها، اصلاح وبهینه سازی موتورخانه ها، دوجداره کردن پنجره ها درمکان هایی که ازسیستم مرکزی برای گرمایش استفاده می شود، عایق بندی لوله های تاسیساتی و استفاده از شیرهای ترموستاتیک بر روی رادیاتورها ازجمله فعالیت‌هایی است که باعث کاهش مصرف گاز درمنازل می شود.

غفاریان در ادامه بیان داشت: شرکت گاز استان البرز آمادگی برای تامین گاز مورد نیاز را دارد و امید است با همراهی مردم شریف استان با صرفه جویی درمصرف گاز فصل سرما را بدون دغدغه سپری کنیم.

وی همچنین بر رعایت نکات ایمنی توسط مشترکین تاکید و از همه مشترکین درخواست کرد نکات ایمنی در مصرف گاز را رعایت کنند.