شهردار کرج با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شاگرد ممتاز فرهنگ و مکتب عاشورایی است، گفت: برای جانبازان سلحشور افتخار بالاتری از نامگذاری سالروز ولادت آن پهلوان بی همتا با عنوان روز جانباز وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از پایگاه اطلاعات رسانی مدیریت شهری؛ مصطفی سعیدی صبح امروز مصادف با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز با همراهی فرماندهان حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء و پایگاه مقاومت شهیدان سلطانی این نهاد علاوه بر عیادت از چند جانبازِ سلحشور، همچنین با سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

شهردار کرج در این دیدار با بیان اینکه خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس باید در قالب فیلم و کتاب و نمایشگاه های عکس برای همگان روایت شود، افزود: جانبازان در طول زندگی با مشکلات جسمانی و دردهای ناشی از آسیب دیدگی ها و جراحت های دوره ایستادگی در برابر رژیم بعثی عراق دست و پنجه نرم می کنند و بالاترین گنج و نعمت زندگی یعنی سلامتی را در راه حفظ میهن و صیانت از این آب و خاک هدیه کرده اند.

سعیدی با بیان اینکه جانبازان سرافراز شهیدان زنده هستند و اجرشان کمتر از شهادت نیست، اظهارکرد: رسانه ها باید در قالب جهاد تبیین به مردم بگویند که اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم مرهون فداکاری بزرگ مردانی ایست که هرگز اهل به رخ کشیدن رشادت های شان نیستند و اینکه دلسوزان حقیقی ملت نه تریبون های رسانه های خارج از کشور، بلکه افرادی هستند که در مواقع ضرورت از زندگی و جان و مال خود گذشتند و روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

شهردار کرج از آمادگی این نهاد برای انعقاد تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: تلاش های چندین ساله سردار اسلامی به عنوان یکی از چهره های دلسوز و دغدغه مند که خود از جانبازان سرافراز دفاع مقدس هستند، قابل تقدیر بوده و برای ایشان و سایر جانبازان عزیزمان صحت و سلامتی و شفای عاجل را آرزومندیم.

یادآور می شود عیادت از برزو کلانتری و علی اسدپور از پرسنل جانباز مدیریت شهری کرج بخشی از برنامه های امروز مصطفی سعیدی و هیئت همراه بوده است. همچنین هدایایی به مناسبت روز جانباز و همچنین مناسبت روز شهید که پیش رو داریم، تقدیم پرسنل فرزند شهید و جانباز این نهاد گردیده است.