به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: شهرداری کرج در سال ۱۴۰۰ توانسته با جذب ۷۸ درصد بودجه مصوب پیشرفت مطلوبی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مصطفی سعیدی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج در سال جدید که با حضور رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر، معاونین، مدیران مناطق ده گانه، روسای سازمانهای وابسته و مدیران کل در محل سالن جلسات باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام ضیافت الهی، اظهار داشت: با همت مدیران شهری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر توانسته ایم در زمینه جذب بودجه اقدامات مطلوبی را محقق نماییم و پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

سعیدی با اشاره به اینکه بودجه نقدی و تهاتری شهرداری کرج در سال ۱۴۰۰ حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود، افزود: با همت و حمایت شورای شهر سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از این بودجه جذب شده است؛ وی بودجه مصوب نقدی را سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته جذب شده است.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه در این مدت شش ماهه نیز کارهای مهمی صورت گرفته است، افزود: تلاش خواهیم کرد در سایه تفکر انقلابی اقدامات بزرگتری را برای شهر و شهروندان به ثمر بنشانیم.

شهردار کرج در ادامه بر صرفه جویی در هزینه های اداری و عمرانی در سال جدید تاکید کرد و گفت: اصلاح رویکردها، ساماندهی منابع انسانی، صرفه جویی در هزینه های اداری و عمرانی  و نظارت مدیران بر این مهم از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج با رقم ۶ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان به تصویب رسید، افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است و مدیران با برنامه ریزی صحیح نسبت به جذب بودجه سال جاری اقدام کنند. 

شهردار کرج با تاکید بر اهمیت این موضوع، عنوان کرد: در این شرایط لزوم توجه مدیران شهری به جذب بودجه بیش از گذشته احساس می شود؛ سعیدی با بیان اینکه ساماندهی منابع انسانی در شهرداری و ایجاد انضباط کاری و نظارت بر این موضوع از سوی مسئولین مربوطه را از مهمترین موضوعاتی برشمرد که در سال جاری به آن پرداخته می شود، افزود: تلاش و پشتکار در جهت خدمت رسانی به مردم از سوی مسئولین و مدیران و نظارت مستمر و شبانه روزی آن ها در سال جاری بیش از گذشته باید صورت گیرد.

وی در پایان در خصوص جهاد تبیین و مصداق آن در مجموعه شهرداری کرج، بیان کرد: بازدید اصحاب رسانه و مردم از پروژه ها و خدماتی شهرداری به شهروندان ارائه می شود می تواند باعث ایجاد دلگرمی به مردم شود.