شهردار کرج در بازدید از کنارگذر درحال احداث مهرشهر، آن را یکی از پروژه های مهم سطح شهر دانست و دستور آماده سازی آن جهت افتتاح تا سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت شهری؛ مصطفی سعیدی شهردارکرج با همراهی هیئتی در بازدید از روند اجرایی کنارگذر مهرشهر که در سه لاین رفت و برگشت در حال احداث است، گفت: اعضای محترم شورای شهر بر تکمیل پروژه جهت افتتاح به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر تاکید دارند و انتظار می رود که معاونت فنی و عمرانی با نظارت بیشتر و مساعدت به روند اجرایی و رفع هرگونه موانع حقوقی و مالی و اداری مربوط به کارهای پیمانکار، مقدمات این مهم را فراهم آورد.

وی افزود: در دوره کنونی مدیریت شهری کرج به دنبال انجام سریع و با کیفیت پروژه های عمرانی می باشیم و این ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند، چرا که کُندی پروژه بر اعتماد و رضایتمندی شهروندان تاثیر سوئی می گذارد و عدم کیفیت لازم پروژه نیز موجبات تضییع حقوق بیت المال و عدم کارکرد مناسبِ آن در جهت حل مشکلات شهر را فراهم می آورد.

شهردارکرج ادامه داد: در سال جاری تمرکز اصلی بر تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی می باشد که مکلف و متعهد به اتمام آنها می باشیم و در مواردی همچون کلنگ زنی پارکرود در حاشیه رودخانه که نیاز به تعریف پروژه های جدید باشد نیز در راستای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد و همسو با نگاه اعضای شورای شهر حرکت می نماییم.

سعیدی با تاکید بر اینکه دوره کنونی مدیریت شهری کرج دوره کارِ جهادی است و مدیران شهری باید خود را به این شرایط عادت دهند، گفت: معاونین و مدیران مناطق باید سرکشی مستمری از پروژه های عمرانی و خدماتی داشته باشند و نظارت لازم را بر عملکرد پیمانکاران داشته باشند، قطعاً این مهم به سرعت انجام کارها و گره گشایی ازمشکلات می افزاید.

این مسئول خاطرنشان کرد: کنارگذر مهرشهر که فاز نخست آن در اواسط سال گذشته افتتاح شده، یکی از پروژه های راهبردی است که در سه لاین رفت و برگشت همراه با کُندروی شرقی در حال تکمیل می باشد و قطعاً بهره برداری از آن نقش بسزایی در گره گشایی ترافیکی و توسعه و آبادانی شهری خواهد داشت و امیدواریم که بتوانیم آن را برای بهره برداری در سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر آماده نماییم.