سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز از عملیاتی شدن اخذ گواهینامه خسارت متفرقه جهت ارائه به بیمه های تکمیلی از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ دکتر داریوش طاهرخانی اظهار داشت : در راستای تسریع در تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از مراجعات متعدد و غیرضرور بیمه شدگان و رعایت پروتکل های بهداشتی، بیمه شدگان می توانند بعد از واریز مبلغ هزینه درمان از طرف این سازمان با مراجعه به سایت eservices.tamin.ir  نسبت به دریافت گواهی مبلغ  واریزی و ارائه به بیمه های تکمیلی اقدام نمایند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : بدین منظور، با شماره تلفن همراهی که به نام بیمه شده اصلی می باشد نسبت به دریافت کد کاربری و رمز ورود اقدام نموده و سپش جهت دسترسی به گواهی مبلغ، از منوی بیمه شدگان ‏- خدمات درمانی‏- گواهی بازپرداخت هزینه های درمانی – قسمت عملیات – صدور مجوز استعلام، اقدام و پس از دریافت پیامک حاوی رمز استعلام، به بیمه تکمیلی مراجعه نمایند. بیمه های تکمیلی نیز با مراجعه به سامانه استعلامات رسمی سازمان تأمین اجتماعی در قسمت استعلام سند و با کد ملی بیمه شده به همراه کد رمز پیامک شده به بیمه شده، می توانند اصالت گواهی مبلغ را مشاهده نمایند.

دکتر طاهر خانی بیان داشت : همچنین بیمه شدگان می توانند پس از واریز وجه توسط سازمان مرکزی، به کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه و گواهی مبلغ واریزی را با مهرکارگزاری، جهت ارائه به بیمه های تکمیلی دریافت کنند. به علاوه، در صورت عدم امکان دریافت گواهی از هر یک از روشهای فوق الذکر، و به جهت رفاه حال بیمه شدگان محترم، امکان دریافت این گواهی تا اطلاع ثانوی، کماکان در صورت مراجعه حضوری به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی این مدیریت نیز برقرار می باشد.

شایان ذکر است راهنمای کاربری و آموزش نحوه ثبت نام اولیه در سامانه eservices.tamin.ir  ، قابل بهره برداری می باشد.