مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ، پرداخت قبوض گاز بها به صورت غیر حضوری را بسیار ضروری دانست و گفت : این روش پرداخت ضمن صرفه جویی در وقت و زمان ، توسعه سریع تر خدمات گازرسانی را فراهم می سازد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز ، سید رضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در تشریح عملکرد گازرسانی در استان اظهار داشت : بحول و قوه الهی از زمان آغاز فعالیت های این شرکت تا کنون ، ۹۹ درصد شهرها و ۸۸ درصد خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : مهمترین علل بروز حادثه گاز گرفتگی و مرگ خاموش ، استفاده از دودکش های غیر استاندارد شامل دودکش های بدون کلاهک ، چفت نبودن لوله دودکش ، بسته بودن مسیر دودکش و بیشترین حادثه آتش سوزی و انفجار ، عدم استفاده از شلنگ و بست های غیر استاندارد است .

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد : با توجه به پایش و کنترل ایستگاه ها و تاسیسات گاز با هدف تامین پایدار گاز برای مصارف مردم عزیز ، از عموم هموطنان درخواست می شود تا با مصرف بهینه و صرفه جویی ، کارکنان شرکت گاز استان را در ارائه هر چه مطلوب تر خدمات یاری کنند .