شهردار کرج در دیدار چهره به چهره با تعدادی از همشهریان، به درخواست های آنها رسیدگی کرد و دستوراتی در جهت مانع زدایی و تحقق دغدغه های شهروندان صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری؛ سومین مرحله از «چهارشنبه هایِ مردمی» شهرداری کرج در سالِ جدید امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه در محلِ شبستان مصلی نماز جمعه برگزار شد و طی آن حدود ۸۰ شهروند محترم در دیدارِ مستقیم و بدون واسطه با مصطفی سعیدی شهردار و برخی مدیران ارشد شهری این کلانشهر به بیان دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند.

هدف از برگزاری این دیدارها گفتگوی رو در روی همشهریان با مسئولانِ مدیریت شهری کرج در جهت طرحِ درخواست ها، بیان مشکلات محلات و شهرک ها و اعلام نقطه نظرات و دیدگاه ها در خصوص رفع موانع و اداره هرچه بهتر این کلانشهر است که در این راستا طی ۱۰ ماهه گذشته در حدود ۳ هزار شهروند، امکانِ گفتگوی مستقیم با مصطفی سعیدی شهردار و سایر مدیرانِ ارشد شهری را داشته اند.
 

گفتگوی چهره به چهره شهردار کرج با تعدادی از همشهریان / رسیدگی به درخواست ها


به فرمودهِ رهبری، مسئولان باید با مردم و در میان مردم باشند

شهردار مرکز استان در حاشیه دیدار با همشهریان به خبرنگارِ ما گفت: به فرمودهِ رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان در رده های مختلف کاری باید با مردم و در میان مردم باشند، چرا که ارتباط دو سویه مردم و حاکمیت به واسطه این دیدارها محقق می شود و منجر به امیدافزایی، اعتماد آفرینی و تقویت مشارکت مردمی می گردد.

مصطفی سعیدی اظهار کرد: رمزِ عبور از مشکلات، کار و مدیریتِ جهادی است و اگر خالصانه و صادقانه برای خدمتگزاری در میدان حضور داشته باشیم، قطعاً اهداف دشمنانِ انقلاب در راستای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به شکست منتهی می شود.