سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه در پروژه‌های عمرانی بروز مشکلاتی که منجر به تغییر زمانبندی افتتاح می‌شود دور از انتظار نیست، گفت: پیمانکار پروژه کنارگذر مهر شهر به واسطه کمبود سیمان و بتن، در تکمیل بخش نهایی آن با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از کرج امروز، منوچهر غفاری صبح امروز (سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) در حاشیه بازدید از پروژه گنار گذر مهرشهر اظهار کرد: بنا بود فاز سوم این پروژه در نیمه اول خرداد ماه به بهره برداری برسد ولی علی رغم تلاش همکاران، افتتاح آن کمی به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه در پروژه‌های عمرانی بروز مشکلاتی که منجر به تغییر زمانبندی افتتاح می‌شود دور از انتظار نیست، توضیح داد: پیمانکار این پروژه به واسطه کمبود سیمان و بتن، در تکمیل بخش نهایی آن با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکلات برطرف شده است.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: خوشبخانه بخش عمده ای از این پروژه تکمیل شده و بخش نهایی آن هم با تلاش مضاعف همکاران به زودی به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد:  اقدام لازم برای رفع معارضین این پروژه صورت گرفته و تملک ملکی که در مسیر این پروژه قرار دارد هم در مراحل نهایی قرار دارد.

غفاری با بیان اینکه در مسیر اجرای این پروژه درختانی قرار دارند، گفت: تعدادی از این درختان با مجوز صادر شده جا به جا شده و مابقی هم ظرف چند روز جابه جا می‌شوند.

این مسئول افزود: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، فاز سوم کنارگذر مهر شهر تا ۲۰ تیرماه به بهره برداری می رسد.

وی ابراز کرد: این پروژه فاز بندی شده و در حال حاضر اهتمام شهرداری بر تکمیل فاز سوم است و در مرحله بعد، با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به اجرای فاز بعدی اقدام خواهد شد.

گفتنی است مجموع این پروژه در ۴ فاز جداگانه اما پیوسته تعریف شده که فازهای اول و دوم در محدوده‌های راه آهن و ابتدای بلوار دانش قبلاً به بهره برداری رسیده و اکنون شهرداری بر افتتاح فاز سوم آن ( ابتدای خیابان چمن یکم با اعتبار ۹۰ میلیار تومان)  تمرکز کرده است.

فاز سوم کنار گذر مهرشهر ۲۰ تیرماه به بهره برداری می‌رسد