رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز موانع مختلفی سد راه گردشگری در کشور و استان البرز است که باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی این موانع برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرج: عمار ایزدیار در آیین گشایش اولین نمایشگاه سفر استان البرز که در پارک گلهای شهید چمران کرج برپا شده است ، اظهار داشت: باید از ظرفیت و پتانسیل استان البرز در راستای گردشگری قدم برداریم و تا حد ممکن روند سرمایه‌گذاری را تسهیل ببخشیم.‏

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری ایران دارای رتبه دهم جهان به لحاظ آثار تاریخی و گردشگری رتبه دهم و رتبه پنجم جهان در بخش جاذبه های طبیعی است.

ایزدیار بیان کرد : در استان البرز وجود جاده زیبای کرج – چالوس می تواند یک منبع بزرگ اقتصادی برای کشور و استان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد : تلاش ها براین است تا یک هتل مناسب در جاده کرج – چالوس برای اسکان مسافران خارجی ساخته شود تا در فصل تابستان گردشگران بتوانند از این مکان استفاده کنند.

ایزدیار بیان کرد: عدم اطلاع رسانی از بازدهی بالای سرمایه گذاری در بخش گردشگری  البرز و کرج سبب شده تا سرمایه گذاران از این ظرفیت بی اطلاع باشند.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: بزرگترین کانون جمعیتی کشور در پایتخت با طی مسافت کمتر از یک ساعت و همچنین نیمی از مسافرین کشور به دلیل عبور از مسیر استان البرز امکان استفاده از جاذبه‌های های گردشگری را دارند که به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم و معرفی صحیح به مسافران از این ظرفیت استفاده نشده است.