در اولین روز از هفته قوه قضائیه صورت گرفت: بررسی مشکلات 40 خانواده زندانی در دیدار مدیر کل زندان های استان البرز انجام شد

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان البرز: در اولین روز از هفته قوه قضائیه مدیر کل زندان های استان البرز، به همراه رئیس زندان فردیس، رئیس اداره قضایی، رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت های پس از خروج زندانیان، رئیس بنیاد تعاون زندانیان البرز و مسئولین انجمن حمایت از زندانیان فردیس با حضور در مسجد صاحب الزمان ولیعصر (عج) منطقه اهری با ۴۰ تن ازخانواده های زندانیان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، مدیر کل زندان ها پس از شنیدن مشکلات خانواده ها در خصوص رفع آنها دستوراتی را صادر کرد.
علی چهارمحالی مدیر کل زندان های استان البرز در حاشیه این دیدار با تاکید بر رفع مشکلات خانواده های زندانیان گفت: غفلت از خانواده زندانیان می تواند آسیب هایی را به همراه داشته باشد، از طرفی نباید خانواده زندانی که مرتکب هیچ گناهی نشده است در نبود سرپرست خانواده دچار سختی شود.
چهارمحالی افزود: نهاد های حمایتی اداره کل زندان های استان البرز با حضور و سرکشی های پیوسته از منازل خانواده زندانیان از نزدیک با مشکلات آنها آشناست و در حوزه های مختلف اعم از معیشتی، قضایی، مسکن، تحصیل و … خدمات قابل توجهی را ارایه می دهد.
مدیر کل زندان های استان البرز اشتغال زندانیان و خانواده های آنان را یکی از راه های برون رفت از کاهش جمعیت کیفری برشمرد و از همه صاحبان اندیشه و کارآفرینان دعوت کرد تا در زمینه اشتغال و توانمند سازی زندانیان طرح ها و ایده های خود را به این اداره کل ارایه کنند.