روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در واکنش به فیلمی در فضای مجازی با عنوان "وجود صف کیلومتری خودروهای سنگین برای دریافت نفتگاز در جایگاههای عرضه سوخت " برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی در این مورد ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز قلندرزاده رئیس روابط عمومی این منطقه با اشاره به اینکه در ۳۱ جایگاه استان بمدت ۲۴ ساعت نفتگاز ارائه می شود گفت: تمامی خودروهای که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می توانند در این جایگاهها سوختگیری انجام دهند که از این بین ۹ جایگاه نیز دارای”کارت سوخت اضطرار” هستند.

 قلندرزاده افزود: رانندگان خودروهای نفتگازسوز “کارت سوخت اضطرار” را در شرایط خاص مانند: ترازیتی بودن مسیر برای استفاده از ناوگان خارجی، در انتظار دریافت کارت سوخت شخصی ، شرایط بحران و اختلالات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی و نیز عدم شارژ سوخت در کارت خودرو متناسب با عملکرد می توانند استفاده کنند.

 قلندرزاده در ادامه گفت: سهمیه خودروهای برون شهری براساس ارسال صورت وضعیت عملکرد توسط سازمان راهداری کل کشور انجام می گردد و رانندگان محترم می توانند عملکرد خود را در سامانه www.smartcard.rmto.ir مشاهده نمایند.

 وی همچنین از رانندگان خودروهای درون شهری خواست در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه به آدرس : www.utcms.ir ثبت نام کرده و نسبت به اخذ پروانه فعالیت از شهرداری اقدام و پروانه فعالیت را بصورت سالیانه تمدید کنند.
رانندگان محترم همچنین می توانند عملکرد روزانه خود را در سامانه باربرگ ثبت و گزارشات سهمیه سوخت خود را در این نرم افزار به آدرس www.baarbarg.ir رویت نمایند.