سرپرست شهرداری کرج گفت: آتش نشانانی که برای نجات جان دیگران دل به خطر می‌زنند، مورد اعتماد شهروندان هستند و به عنوان الگوی عشق، شهامت و ایثار جایگاه ویژه‌ای در ذهن آنها دارند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از کرج امروز، منوچهر غفاری در نشستی با پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار کرد: در خانواده بزرگ شهرداری نقش و اهمیت هر مجموعه و سازمانی ویژه و منحصر به فرد است و نحوه عملکرد هر یک ازحوزه‌ها بر سایر بخش‌ها اثرگذار است.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهروندان به سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانانی که برای نجات جان دیگران دل به خطر می‌زنند، مورد اعتماد شهروندان هستند و به عنوان الگوی عشق، شهامت و ایثار جایگاه ویژه‌ای در ذهن آنها دارند.

این مسئول با تاکید بر حساسیت بالای کار آتش نشانان توضیح داد: در زمان وقوع حادثه، هر ثانیه اهمیت دارد و عکس العمل سریع آتش نشانان است که از بروز یا افزایش خسارات جانی و مالی جلوگیری می‌کند.

غفاری اضافه کرد: بر این اساس، وقتی حادثه ای رخ می‌دهد انتظار شهروندان این است که آتش‌نشانی بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ارائه کند.

شالوده آتش نشانی عشق به انسان‌ها است

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه شالوده آتش نشانی بر مبنای عشق به انسانها استوار است، ادامه داد:  فردی که این شغل را انتخاب می‌کند علاوه بر داشتن توانایی‌ بالای جسمانی و روحیه ای مقام، عشق و علاقه زیادی به انسان‌ها دارد چون در غیر این صورت حاضر نمی‌شد برای نجات جان دیگری دل به آتش و خطر بزند.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان کرجی ظرفیت‌های زیادی دارند، ابراز کرد: افتخارات سازمان آتش نشانی کرج قابل تقدیر است و امیدوارم باتلاش مضاعف همکاران  هرساله بر این افتخارات اضافه شود.

غفاری با بیان اینکه آتش نشانی شغلی مقدس است، گفت: مدیریت شهری کرج به دنبال تقویت تجهیزات و زیرساخت‌های سازمان آتش نشانی است تا شاهد ارتقای کیفی و کمی خدمات پرسنل این مجموعه به شهروندان باشیم.

آتش نشانان الگوی عشق، شهامت و ایثار هستند