شهردارکمالشهر در حاشیه جلسه با مدیرکل و معاونین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: منطقه توریستی و بوستان جنگلی هلجرد با دارابودن ظرفیت ویژه به عنوان پتانسیل های غنی و مطرح نه تنها کمالشهر بلکه در گستره استان البرز می باشد که این موضوع رسیدگی ویژه و نگاه متفاوت و سازنده مسئولین و سرمایه گذاران گرامی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: شهردارکمالشهر در حاشیه جلسه با مدیرکل و معاونین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که در معیت ریاست شورای اسلامی انجام پذیرفت ، با تأکید بر این مطلب افزود: منطقه توریستی و بوستان جنگلی هلجرد با دارابودن ظرفیت ویژه به عنوان پتانسیل های غنی و مطرح نه تنها کمالشهر بلکه در گستره استان البرز می باشد که این موضوع رسیدگی ویژه و نگاه متفاوت و سازنده مسئولین و سرمایه گذاران گرامی را می طلبد.

دکتر بهمنی در ادامه و درخصوص اجرای طرح های تفریحی در این منطقه بکر و زیبا گفت: باهدف بهینه سازی و استفاده مفید از این سرمایه ملی ، در نظر است با ارائه طرح های ورزشی و تفریحی متنوع و ایجادتفرجگاهی زیبنده جهت اسکان مسافران و شهروندان محترم و همچنین احداث سایتهای مختلف ورزشی از جمله ورزشهای پروازی ، موجبات رشد این منطقه را فراهم آورده و در جذب سرمایه گذارو گسترش آن گامهای موثری برداشته گردد.

وی در ادامه افزود: باهدف بهره مندی از این پتانسیل بالفعل در نظر است علاوه بر ایجاداقامتگاه های تفریحی مثل کلبه چوبی و سکوهای تفریحی ، ورزشهایی چون قایقرانی ، تیراندازی ، ایجاد پیستهای دوچرخه سواری،  و … در این منطقه احداث گردد تا فضای مطلوبی با عنایت به نیاز منطقه و سلیقه همشهریان و مسافران گرامی آماده گردد.

شهردار کمالشهر در ادامه با اشاره به گونه های سبز و منابع طبیعی متنوع و زیبای پارک جنگلی هلجرد گفت: بخشهای جنگلکاری شده و منطقه توریستی هلجرد درطول اجرای تمامی طرح های مختلف ذکر شده ، حفظ ونگهداری خواهد شد.

دکتر بهمنی  در خاتمه گفت:مقرر گردید نظارت بر ساخت و سازهای منطقه ، پس از ارائه اطلاعات توسط منابع طبیعی در خصوص مسیل های آب و حوضچه های آبگیر ، صورت پذیرد تا شرایط جغرافیایی و زیست محیطی  این منطقه  با آسیب کمتری مواجه گردد.