شهردار کمالشهر درآئین تجلیل از برگزار کنندگان جشنواره ورزشهای رزمی با اعلام این مطلب افزود: همت والای برگزارکنندگان چنین جشنواره های ورزشی در شهر ، به جهت تشویق و ترغیب جوانان به این امر پسندیده ، ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: شهردار کمالشهر درآئین تجلیل از برگزار کنندگان جشنواره ورزشهای رزمی با اعلام این مطلب افزود: همت والای برگزارکنندگان چنین جشنواره های ورزشی در شهر ، به جهت تشویق و ترغیب جوانان به این امر پسندیده ، ستودنی است.

دکتر بهمنی در ادامه و بااشاره به سطح کیفی جشنواره مذکور گفت: با عنایت به کم وکاستی های موجود که گاهاً در مسیر برگزاری همایش های بزرگ می باشد ،مهندس دامنجانی نائب رئیس شورای اسلامی کمالشهر و حسین حیاتی که دوتن از قهرمانان و افتخارات ورزشی و مدال آوران کمالشهر هستند، با همتی مثال زدنی ، در برگزاری این مراسم کوشیدندتا شرایط را برای حضور و درخشش ورزشکاران و جوانان جویای نام مهیا نمایند.

شهردار کمالشهر درخاتمه افزود: مدیریت شهری همواره  پشتیبان ورزش و حضور جوانان در این عرصه مهم میباشد، چراکه گرایش جوانان به ورزش میتواند نقش بسیار مهمی در سلامت جسمانی و روحی آنان ایفا نموده و مایه نشاط در جامعه گردد.

گفتنی است مسابقات هنرهای رزمی چندی پیش به میزبانی کمالشهر طی یک روز برگزارگردید و با قهرمانی تیم شهرداری کمالشهر به کار خود پایان داد.