اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همکاری صندوق بازنشستگی این استان از بیستم لغایت ۲۷ تیرماه، جشنواره ورزشی بازنشستگان را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز؛ رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره ورزشی بازنشستگان استان البرز با همکاری صندوق بازنشستگی استان در رشته‌های تیراندازی شطرنج دارت تنیس روی میز در دو بخش بانوان و آقایان را در استان البرز برگزار خواهد کرد.

خلیل عبدالله ضمن دعوت از ورزشکاران عزیز بازنشسته جهت شرکت در این جشنواره ورزشی، خاطر نشان شد: این برنامه با هدف تقویت اجرای برنامه‌های مفرح برای بازنشستگان عزیز و ارتقاء سلامت روحی و روانی آنان با همکاری هیئت ورزش کارگران و انجمن ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان البرز را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسابقات از عید قربان تا عید غدیر (۲۰ تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه ) همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. نفر اول هر رشته ورزشی در «مسابقات انفرادی» در بخش بانوان و آقایان بعنوان قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری معرفی می شوند.

خلیل عبداللهی خاطر نشان شد: گروه برتر (اول) در هر رشته ورزشی در «مسابقات ورزش همگانی» در بخش بانوان و آقایان بعنوان گروه قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری معرفی می شوند.

گفتنی است رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) به صورت استانی و در دو بخش «انفرادی» و «همگانی» برگزار می شود. شرکت کنندکان در این دوره از مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir در یکی از رشته های بشرح ذیل و در دو بخش خانمها و آقایان ثبت نام کرده اند و آماده حضور در رقابت های این دوره از جشنواره ورزشی بازنشستگان خواهند بود.