۸۴ درصد شهروندان از خدمات‌رسانی و عملکرد شرکت آبفای البرز در سال ۱۴۰۰ راضی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط‌عمومی آبفای البرز ، طی یک پژوهش و نظرسنجی انجام‌شده در سال ۱۴۰۰ که روی جمعیت نمونه ۸۴۸ نفر از مراجعان به امور و مناطق تابعه شرکت صورت گرفت ۸۴ درصد از آن‌ها از نحوه عملکرد آبفا در حوزه‌های مختلف همچون نحوه برخورد مدیران و کارکنان، انتقادپذیری کارکنان، سرعت ارائه خدمات ، کیفیت اطلاعات ، نحوه راهنمایی، احساس مسئولیت و تعهد کارایی ، تخصص کارکنان و بهداشت محیط و نظم اداری و… اعلام رضایت کردند.
براساس این گزارش بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با ۳۷ درصد مربوط به درخواست انشعاب آب بوده‌است و براساس آزمون (فریدمن) از میان عوامل مختلف مؤثر بر افزایش رضایت مردم، متغییرهای بهداشت و پاکیزگی محیط کار و نحوه برخورد کارکنان بیشترین تاثیر را در افزایش رضایت شهروندان داشته است.
گزارش روابط‌عمومی حاکیست: شهروندانی که به آبفای کمالشهر مراجعه کرده‌اند بیشترین میزان رضایت را بیان کرده‌ و شهر ماهدشت نیز در رتبه‌ بعدی قرار دارد .