در سومین روز از هفته تامین اجتماعی و همزمان با اعیاد بزرگ قربان و قدیر و دهه مبارک امامت و ولایت ، در مراسمی از خانواده های شهدای سلامت تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل ازروابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده های کارکنان حوزه بیمه و درمان تامین اجتماعی ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، روسا و نمایندگان تشکل ها و کانون های کارگری و بازنشستگی استان البرز برگزار شد .

دکتر داریوش طاهرخانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته تامین اجتماعی گفت: کارکنان حوزه درمان در ایام کرونا در شرایط دشواری به تداوم ارائه خدمات پرداختند. روزهای سختی سپری شد و امروز تعدادی از همکاران ما که در آن شرایط دشوار در کنار ما به کمک بیماران می شتافتند ، دیگر در بین ما نیستند. جا دارد ضمن تسلیت مجدد به خانواده های آن بزرگواران ، علو درجات را از درگاه احدیت برای آنها مسئلت نمایم.
وی افزود: تمام سیاست کلان نظام سلامت در یک جمله مقام معظم رهبری وجود دارد ، ایشان بر ما تکلیف نموده اند تا طوری برنامه ریزی و اقدام نماییم که بیماران دغدغه ای جز درد بیماری نداشته باشند.
دستاوردهای امروز حوزه درمان حاصل تلاش تک تک کارکنان حوزه درمان است ، اما این دستاوردها بدون کمک و حمایت کارکنان حوزه بیمه ای محقق نمی شود ، بنابراین لازم است از کمک شما بزرگوارانی که در تامین منابع مالی حوزه درمان را پشتیبانی کردید ، سپاسگزاری نمایم.

سپس از خانواده های کارکنان حوزه درمان و بیمه ای که در ایام کرونا ، عزیزان خود را از دست داده بودند ، تجلیل بعمل آمد.