همزمان با هفته تامین اجتماعی دکتر حدادپور ، نماینده مردم شریف شهرستان های چهارباغ ، ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد ، از زحمات و خدمات کارکنان بیمارستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در این بازدید دکتر حدادپور ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت : زحمات و خدمات بسیار مطلوبی از سوی کارکنان سازمان تامین اجتماعی بخصوص در حوزه درمان ارائه می شود و بر خود لازم می دانستم با حضور خود و تبریک روز و هفته تامین اجتماعی از زحمات و خدمات آنان تشکر و قدردانی نمایم .
وی افزود : امروز با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد شاهد زحمات و خدمات کارکنان آن بیمارستان هستیم و علیرغم وجود محدودیت ها ، خدمات خوبی ارائه می شود .
نماینده مردم شریف شهرستان های چهارباغ ، ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد بیان داشت : کمبودهایی در منطقه غرب استان البرز داریم که از مهمترین آن کمبود بیمارستان و مراکز بستری ، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص است که به جد پیگیر رفع این مشکلات هستیم .
دکتر حدادی گفت : مشکلاتی در خصوص فضای بیمارستان وجود داشت که با پیگیری های انجام شده مجوز احداث یک بیمارستان در شهر هشتگرد فراهم شده است که امیدواریم با پیگیری مدیریت درمان استان البرز و دیگر مسئولین شهرستان ، بتوانیم تا یک ماه آینده عملیات کلنگ زنی و احداث بیمارستان را آغاز نماییم .

وی افزود : تمام تلاش ما این است که خدماتی در شان مردم این منطقه ارائه شود و قطعا یکی از اولویت های اصلی ما این است که این بیمارستان را راه اندازی نماییم . با توجه به جمعیت بالای بیمه شدگان شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و چهارباغ ، علاوه بر بیمارستان هشتگرد ، مجوز احداث یک پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد نیز گرفته شده است که در زمین تحویلی احداث خواهد شد و امید واریم با احداث بیمارستان در هشتگرد و پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد شاهد خدمات دهی مطلوبی به بیمه شدگان و مردم منطقه باشیم .
در ادامه این بازدید دکتر داریوش طاهرخانی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور دکتر حدادپور اظهار داشت : یقینا حضور نماینده مردم شریف شهرستان های چهارباغ ، ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان هشتگرد و بازدید از بیمارستان دلگرمی کادر درمان را فراهم می نماید و لازم می دانم از توجه ویژه ایشان به حوزه تامین اجتماعی سپاسگذاری نمایم .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در خصوص توسعه خدمات درمانی در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد گفت : با پیگیری هایی که در سالهای اخیر توسط نماینده مردم شریف شهرستان های چهارباغ ، ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی انجام شد ، خوشبختانه در سال گذشته مصوبه احداث بیمارستان در هشتگرد عملیاتی و مورد تائید سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت و هم اکنون منتظر تحویل زمین از سوی شهرداری هشتگرد به منظور احداث بیمارستان هستیم.

وی افزود : هم اکنون کارکنان بیمارستان با تمام توان خود در حال ارائه خدمت هستند و میزان رضایتمندی از عملکرد در سطح بسیار مطلوب قرار دارد و یقینا با احداث بیمارستان در فضای مناسب شاهد ارائه خدمات مطلوبتر به مردم منطقه خواهیم بود . دکتر طاهرخانی همچنین در خصوص ساخت پلی کلینیک تخصصی در شهرستان نظر آباد نیز اظهار داشت : در حال حاضر یک درمانگاه به صورت دو شیفت صبح و عصر در شهر نظر آباد در حال ارائه خدمات درمانی می باشد ، که خوشبختانه احداث یک پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی نیز در دسترس قرار گرفته که دو قطعه زمین معرفی و در حال انجام کارشناسی حوزه درمان است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش دیگری از سخان خود گفت : شهرستان های غرب استان البرز با محرومیت هایی در حوزه درمان روبرو هستند و علاوه بر جمعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران این شهرستان ها ، در ایام تعطیل جمعیت زیادی به واسطه هوای مطلوب منطقه ، به این شهرستان ها مسافرت داشته و گاها این افراد نیاز به خدمات درمانی پیدا می کنند ، که این موارد مهم نیازمند نیاز به مراکز درمانی را بیش از پیش در منطقه دارد .
دکتر طاهرخانی افزود : ما خوشحال هستیم که در روزهای تعطیل ، بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد با تمام توان در حال ارائه خدمات می باشد و هم اکنون در این بیمارستان جراح عمومی ، متخصص بیهوشی ، متخصص جراحی زنان و همه کادر تخصصی بصورت مقیم حضور دارند تا بتوانند به بهترین حالت ممکن خدمات درمانی ارائه نمایند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که « باید تلاش کنیم بیمار جز درد و رنج بیماری اش ، ناراحتی دیگری نداشته باشد » گفت : تمام تلاش ما در حوزه درمان تامین اجتماعی این است که بتوانیم طوری حرکت کنیم که خدمات را برای افراد جامعه مهیا نماییم و بیمه شدگان دغدغه ای در زمان بیماری نداشته باشند .