شهردار کرج با حضور اعضای شورای شهر و معاونین استانداری البرز و دیگر مسولین شهری و انتظامی فاز سوم کنارگذر مهرشهر را با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان افتتاح کردند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ منوچهر غفاری در حاشیه مراسم برگزاری افتتاحیه فاز سوم کنارگذر مهرشهر که با حضور اعضای شورای شهر،معاون استاندار، مسولین انتظامی و مدیران شهری برگزار شد گفت: این پروژه ظرف مدت شش ماه و با رعایت استانداردهای لازم به بهره برداری رسیده و در مجموع ۴۹ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و این ظرفیت وجود دارد که در سال‌های آینده با تملک معارضین، فازهای بعدی را هم ادامه دهیم.

شهردار کرج در ادامه افزود: با بهره‌داری از این پروژه اتصال خوبی در مجموعه شبکه معابر شهری در محورهای شمال به جنوب شهر به وجود می‌آید؛ کرج به عنوان شهری که توسعه شتابزده‌ای داشته، در بحث زیرساخت‌های عمرانی دچار مشکلاتی است و در این حوزه داشته‌ها با نیازهای واقعی فاصله دارد، سعی کرده ایم با افتتاح این پروژها گامی موثر در رفع مشکلات ترافیکیو حملو نقل شهری برداریم.

وی تاکید کرد: با افتتاح فاز سوم کنارگذر مهرشهر؛ بخشی از عقب ماندگی شهر در حوزه عمرانی برطرف می‌شود ما در این دوره از مدیریت شهری، تلاش می کنیم سیاست‌ها بر توسعه همه جانبه شهر متمرکز شده و در کنار توسعه زیرساختی، نیازها و مطالبات فرهنگی واجتماعی شهروندان نیز ارتقا یابد.

به گفته منوچهر غفاری، توجه خاص به هوشمندسازی شهری و ایجاد شهرداری الکترونیک از جمله برنامه‌های اولویت دار این دوره از مدیریت شهری است که در کنار افزایش رضایت شهروندان از این مجموعه، از وقوع تخلفات احتمالی نیز جلوگیری می‌کند.

وی گفت: نیازهای شهروندان در حوزه‌های مختلف احصاء شده و شهرداری بر اساس مطالبات و اعلام نیاز ساکنان مناطق مختلف، برنامه‌ها و طرح‌های خود را اجرایی خواهد کرد.

غفاری با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری صرفاً بر انجام پروژه‌های عمرانی تمرکز نمی‌شود، افزود: شهرداری شرح وظایف متنوعی دارد که با حمایت شورا در راستای عمل به آنها گام برمی‌داریم.

شهردارکرج با اشاره به اینکه باید از همه کسانی که در به سرانجام رسیدن این پروژه نقش داشته‌اند قدردانی شود، بویژه شهردار اسبق جناب آقای مصطفی سعیدی که بدون شک تعامل و همدلی است که باعث می‌شود علی رغم مشکلات موجود، مدیریت شهری بتواند در مسیر رفع نیازهای شهروندان و جلب رضایت آنها حرکت کند.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش