مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در نشست مشترک با روسای تشکلات و کانون های بازنشستگی و کارگری و رئیس بسیج کارگری استان که در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد بر لزوم اجرای نظام ارجاع در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از مدیر روابط عمومی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان البرز؛ دکتر طاهرخانی ، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و تشکر از تمامی افراد حاضر در جلسه ، با اشاره به وضعیت درمان و فعالیت های توسعه ای حوزه درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت : با توجه به نیاز های اساسی در سطح استان البرز ؛ ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در هشتگرد ، ساخت پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد ، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی کرج ، پلی کلینیک تخصصی حصارک و یک مرکز رفاهی و فرهنگی تامین اجتماعی استان در دستور کار بوده و اقدامات و پیگیری های لازم در حال انجام است و علاوه بر پیگیری های این مدیریت پیگیری واگذاری زمین به منظور ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی هشتگرد توسط دکتر حدادی نماینده شریف استان البرز نیز در دست اقدام است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با توجه به محدودیت ها و نیاز های استان البرز ، تحقق اجرای طرح های توسعه ای را بسیار ضروری عنوان کرد و افزود : از شرکای اجتماعی خود بخصوص مسئولین محترم کانون های بازنشستگی و کارگری استان البرز و همچنین بسیج جامعه کارگری استان تقاضا داریم در اجرای این طرح ها همدوش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز باشند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات درست و مطلوب در حوزه درمان اشاره و بیان داشت : در دسترس بودن و دستیابی به خدمات درمانی مقوله های مهمی هستند که هر دو باید مورد توجه قرار گیرد . هم اکنون در بسیاری از شهرستان ها در سطح استان خدمات در دسترس قرارداشته ولی بدلایل مختلف از جمله اشغال ظرفیت ها ، دستیابی به خدمات برای نیازمندان واقعی میسر نمی باشد و لذا از تمامی عزیزان و بخصوص شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارم که در خصوص اجرای نظام ارجاع در سطح مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز همکاری و اهتمام لازم داشته باشند و یقینا با اجرای نظام ارجاع ضمن رفع بسیاری از مشکلات دریافت خدمات درمانی در سطح استان ، خدمات درمانی از مجرای درست به نیازمندان واقعی ارائه خواهد شد .
در ادامه جلسه مهندس شادبخش با اشاره به لزوم تعامل و پیگیری برنامه های توسعه ای مدیریت درمان و همچنین لزوم توجه به آموزش اشاره و به آمادکی نمایندگان کانون های بازنشستگی و کارگری استان البرز در جهت پیشبرد برنامه ها و اجرای آنها پرداخت.
همچنین در این جلسه حسین رجبی ، رئیس بسیج کارگری استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسن (ع) به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرماید « ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد » اشاره و اظهار داشت :استان البرز در مقایسه با بسیاری از استان های کشور دارای ظرفیت های بسیار بالایی است ولی به دلایلی از جمله در کنار و سایه تهران قرار گرفتن و عدم وجود همگرایی های لازم با مشکلات فراوانی روبروست .
وی افزود : ما در حوزه کارگری با عقب ماندگی هایی روبرو هستیم و در سازمان بسیج کارگری ، با تاسی از تاکید مقام معظم رهبری به حوزه کارگری ، پیگیری امور و رفع مشکلات حوزه کارگری جزو رسالت های ما تعریف شده است .
رئیس بسیج کارگری استان البرز همچنین گفت : تمامی کارها در سطح استان قابل پیگیری و اقدام است و لذا در این راستا نیاز به وجود همگرایی و تعریف دستور کار روشن جلسات می باشد تا نتایج مطلوب حاصل گردد .