به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز همزمان با هفته دولت در سفر یک روزه خود به شهرستان اشتهارد ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان از سه مجموعه تولیدی در حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز همزمان با هفته دولت در سفر یک روزه خود به شهرستان اشتهارد ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان از سه مجموعه تولیدی در حوزه فولاد، مواد غذایی و خانه های آسان نصب بازدید و با صنعتگران این سه مجموعه صنعتی دیدار و گفتگو کرد.

عبدالله دارایی امروز پنج شنبه سوم شهریور در سفر یک روزه خود به شهرستان اشتهارد با حضور در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و بر ضرورت خدمت رسانی و اجرای دقیق ماموریت‌های محوله در کمترین فاصله زمانی تاکید کرد و در ادامه از پروژه در حال ساخت ورزشگاه کارگری این اداره کل بازدید و از تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز سپس با همراهی مشاورین استاندار و مدیرکل بحران استان و همچنین فرماندار شهرستان اشتهارد از مجموعه تولیدی خانه های آسان نصب، در شهرک صنعتی بازدید کرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از مجموعه تولیدی مواد غذایی نان و مجتمع تولیدی فولاد و دیدار با مدیران و کارکنان دو مجموعه تولیدی گفت: شهرک های صنعتی، محیط‌های کارگری، کارفرمایی، تولید و اشتغال، سنگر های جهاد اند و خط مقدم توسعه و پیشرفت کشور را باید در مراکز تولیدی صنعتی و کار آفرین جستجو کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی کار، مسکن کارگری ، حمل و نقل ارزان قیمت از چالش هایی است که تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان اشتهارد با آن مواجه هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در دیدار با امام جمعه شهرستان اشتهارد نیز بر پیگیری مشکل مسکن کارگران در این شهرستان و تسهیل در حمل و نقل و انتقال ارزان کارگران به شهرستان از شهرهای اطراف توسط مدیران متولی استان اشاره کرد.

گفتنی شهرستان صنعتی اشتهارد نقش بسزایی در تامین و تولید بسیاری از کالاهای مصرفی به ویژه برخی کالاهای استراتژیک در کشور را برعهده دارد