به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بر اساس اطلاعات دفاتر مالی حجم مصرفی نیروگاه های استان البرز در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را ۸۵۵ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۰۷ متر مکعب اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بر اساس اطلاعات دفاتر مالی حجم مصرفی نیروگاه های استان البرز در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را ۸۵۵ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۰۷ متر مکعب اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، اظهار کرد: صنایع مهم کشور از جمله نیروگاه های مهم برق در استان البرز قرار داردکه انرژی گاز نقش مهمی در حرکت این صنایع و تولید برق دارد.

وی ادامه داد:  چند سالی است که نیروگاه های تولید برق به جای سوخت مازوت از انرژی گاز برای تولید برق استفاده می کنند که در استان البرز نیز بر این قاعده رفتار می شود و حجم مصرفی گاز  نیروگاه های دولتی ۸۴۵ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۸۵ متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ حجم مصرفی نیروگاه های مقیاس کوچک ۹ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۳۵۳ متر مکعب بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: گازرسانی به صنایع عمده و جزء از مهم ترین وظایف شرکت گاز استان البرز بوده و است،در این راستا پیش از این گازرسانی بر عهده مشترکان بوده اما برای تسهیل در این امر رویه تغییر کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: برای تسهیل در امر گازرسانی به صنایع، این شرکت تا سقف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه گازرسانی را بر عهده می گیرد و در این زمینه هر صنعتگر با مشکل مواجه شد می تواند با وقت قبلی روزهای سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ با حضور در دفتر بنده مشکل خود را مطرح و پیگیر شود.