استاندار البرز صبح امروز، شنبه، 21 آبان از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به همراه احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، صبح امروز، ۲۱ آبان با حضور در راهداری البرز از تمامی واحدهای ستادی این اداره‌کل بازدید کرد.
استاندار البرز در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از تلاش‌های صورت گرفته توسط این عزیزان در حوزه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، قدردانی و از نزدیک در جریان نحوه عملکرد این مرکز قرار گرفت.
وی همچنین بر لزوم تقویت ناوگان حمل و نقل، ارتقای کمی و کیفی دوربین‌های کنترل راه‌ها و تجهیز محورهای استان به سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در راستای ارتقای ایمنی تردد برای کاربران جاده‌ای تاکید کرد.
عبداللهی بعد از این بازدید در جلسه‌ای که با حضور علی زندی‌فر، مدیرکل و معاونان راهداری البرز تشکیل شد حاضر شد. در این نشست وضعیت پروژه‌های راهداری استان برای نماینده عالی دولت در استان البرز تشریح شد.
استاندار البرز در این نشست بر ضرورت تسریع روند پروژه‌های در دست اجرا تاکید کرد و گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و در این راه باید از تمام توان خود استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه راهداری هم به عنوان حلقه‌ای از زنجیره خدمت‌رسانی به مردم وظیفه بسیار مهمی برعهده دارد، افزود: کوچکترین کار در این حوزه  مستقیما بر ارتقای ایمنی و رضایت کاربران جاده‌ای اثرگذار است بنابراین کارها باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش