نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی مناطق قم، گیلان، قزوین، چالوس، همدان و تهران به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، در این نشست یک روزه اشراقی رئیس روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی ایران به همراه هیات همراه، معاون فنی و عملیاتی و بازرگانی، رئیس تامین و توزیع، رئیس کمیته پژوهش منطقه البرز و روسای روابط عمومی تعدادی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش حضور داشتند.

 در ابتدای این نشست فهیمه قلندرزاده رییس روابط عمومی منطقه البرز ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت:‌ این نشست با هدف ارائه مسائل و مشکلات حوزه روابط عمومی های مناطق، استفاده از تجربیات و تبادل نظرات ارزشمند همکاران برگزار شده است؛ در ادامه روسای روابط عمومی مناطق قم، گیلان، قزوین، چالوس، تهران، همدان و البرز گزارشی از عملکرد یک ساله خود ارائه و با بیان نقطه نظرات خود در بر طرف کردن موانع جهت انجام فعالیت ها ،ارائه پیشنهادات و چالشها و نیز بیان راهکارهای مورد نظر خود پرداختند.

 اشراقی سرپرست روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به تعریف مسیر و گام های جدید در روابط عمومی ستاد با استفاده از نقاط قوت همکاران و نیز معرفی روابط عمومی پخش در صنعت نفت گفت: حوزه فعالیت های روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی گسترده ترین مجموعه در کل صنعت نفت است و این مهم می بایست بیش از پیش معرفی شود.

 اشراقی افزود: ما ابتدا نماینده مردم در سازمان هستیم و سپس نماینده سازمان در مردم؛ رصد کردن و پیدا کردن نیاز اطلاعاتی جامعه بر عهده ماست و در مسیری که بر مبنای صداقت و فارغ از توجیه گری پیش برود اعتماد مردم نیز جلب می شود.

 در پایان این نشست از برترین های مسابقات نقاشی و خاطره نویسی منطقه البرز با اهداء هدایای تقدیر شد.