به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شهرداری فردیس، جلسه کمیته نامگذاری معابر این شهر با حضور هادی روستایی سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شورای شهر ، محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس، نماینده بنیاد شهید، معاون خدمات شهر و دیگر اعضای کمیته در دفتر شهردار برگزار شد. یکی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شهرداری فردیس، جلسه کمیته نامگذاری معابر این شهر با حضور هادی روستایی سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شورای شهر ، محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس، نماینده بنیاد شهید، معاون خدمات شهر و دیگر اعضای کمیته در دفتر شهردار برگزار شد.

یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست رعایت بلوک بندی و منطقه بندی در نامگذاری و تلاش برای سهولت در آدرس دهی شهروندان بود.

همچنین حفظ نام معابر قدیمی و هویت محلات و ایجاد هارمونی مناسبت در شوارع و معابر نیز از جمله موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

گفتنی است که در این جلسه به نام گذاری معابر با اسامی منطبق با هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی و استفاره از اسامی مبارک شهدای گرانقدر تاکید شد و در پایان در خصوص ساماندهی و اصلاح نامگذاری در معابر مواردی مورد تصویب اعضای کمیته قرار گرفت.