به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز: سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی با دکتر کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان البرز دیدار و گفتگو کرد. سعدزاده در این دیدار با اشاره به پوشش بیمه ای بیش از ۵۰ درصدی جمعیت استان تصریح کرد: در طرح بیمه […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز: سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی با دکتر کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

سعدزاده در این دیدار با اشاره به پوشش بیمه ای بیش از ۵۰ درصدی جمعیت استان تصریح کرد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی کلیه دانشجویان می توانند در زمان تحصیل با انعقاد قرارداد با نرخ های ۱۲% ،۱۴% و ۱۸% به انتخاب دانشجو، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

وی بیان کرد : دانشجویان در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند به صورت غیر حضوری در سامانه es.tamin.ir ثبت نام کنند و در صورت بهره مندی از پوشش درمانی بیمه متعلق به والدین خود،نیازی به پرداخت سرانه درمان نداشته و از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی برخوردار می شوند.

سعدزاده افزود: تامین اجتماعی آمادگی لازم برای برقراری میز خدمت برای پوشش بیمه ای دانشجویان و  آموزش قوانین و مقررات بیمه ای را برای کارمندان و اساتید دانشگاه دارد.

دکتر کلانتری خلیل آباد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز هم قول همکاری لازم این دانشگاه را در راستای هم افزایی بیشتر در تبلیغات مناسب محیط دانشگاه و فضای مجازی مرتبط با حضور نمایندگان هر دو سازمان اعلام کرد و گفت ما نیز آمادگی لازم را برای آموزش مدیران و کارکنان تامین اجتماعی را در حوزه های مدیریتی داریم.

در پایان مقرر گردید همه گونه امکانات در دانشگاههای آزاد سطح استان جهت پوشش بیمه ای دانشجویان در اختیار سازمان قرار گیرد .