به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار، در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای مجموعه خدمات خودرویی ویژه تاکسی های درون شهری اظهارداشت: برنامه ای در رابطه با مجموعه قزلحصار […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار، در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای مجموعه خدمات خودرویی ویژه تاکسی های درون شهری اظهارداشت: برنامه ای در رابطه با مجموعه قزلحصار که عرضه خودرو در آنجا انجام می شود در بودجه دیده نشده است. اگر سازمان حمل و نقل بار و مسافر، برنامه ای برای این مکان ندارد، آن را به سازمان ساماندهی مشاغل شهری واگذار کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ردیف در نظر گرفتن دو دستگاه ون جهت خدمت رسانی به توانخواهان و سکونت ۴۳ هزار فرد دارای معلولیت در شهرستان کرج مطرح کرد: اگر برنامه ای وجود دارد که بتوانیم با اجرای آن به صورت عادلانه به همه توانخواهان خدمات رسانی کنیم، مشکلی نیست اما این موضوع با دو دستگاه ون عملا محقق نمی شود می توان با تغییر کاربری این دو دستگاه، خدمات بهتری را به جامعه معلولین ارائه داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از اجرای طرح پرداخت الکترونیک و کیف پول ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها در خط میدان آزادگان به فلکه اول رجایی شهر به صورت پایلوت در سال جاری خبر داد و افزود: چه میزان نتیجه مثبت از این اقدام حاصل شده است؟ اگر واقعا این امر خروجی مثبت و مطلوبی داشته است، آن را ادامه خواهیم داد اما تا جایی که اطلاع داریم، مردم و رانندگان از این طرح استقبال نکردند. به نظرم استفاده از کارتخوان در تاکسی ها راهکار خوبی است.

ایزدیار عنوان کرد: با توجه به اینکه سالانه رقم بسیار زیادی صرف تعویض روغن خودروهای آتش نشانی و امداد و نجات می شود، در جلسه بررسی بودجه سازمان مدیریت پسماند مقرر شد به منظور متمرکز کردن این امر، یک تعمیرگاه مرکزی ایجاد شود تا تعویض روغن خودروها در آنجا صورت گیرد و سود این کار به این سازمان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه موفق این سازمان، انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و صندوق مهر جهت ارائه تسهیلات نوسازی به تاکسی داران بوده است.

ایزدیار اذعان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی تاکسی دار در این شهر مشغول به فعالیت و امرار معاش و خدمت رسانی به شهروندان هستند که نیاز به اخذ تسهیلات برای نوسازی هستند در صورت ارائه تسهیلات و تامین اعتبار بخشی از ناوگان تاکسی داری نوسازی و اتفاقات مثبتی به وقوع خواهد پیوست.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش