به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج؛ حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهری برگزار شد با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اظهارداشت: بودجه ۱۴۰۲ در قیاس با بودجه سال های قبل یک قدم رو به […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج؛ حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهری برگزار شد با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اظهارداشت: بودجه ۱۴۰۲ در قیاس با بودجه سال های قبل یک قدم رو به جلو و شکل بودجه قابل دفاع است؛ به همین میزان اعتبار از شهرداری توقع پیشبرد برنامه ها را داریم.

حاجی قاسمی افزود: در طول دوره ششم تا این لحظه به میزان مورد انتظار دستاورد نداشته ایم و به نظر میرسد مدل حل مسئله ما ایراد دارد‌؛ شورا و شهرداری برای موضوعات مختلف مکرر جلساتی را برگزار میکنند که صرفا محلی برای حرف زدن و بیان مشکلات است و نه دستور جلسه مشخصی داریم و نه جمع بندی صریحی صورت می گیرد و نه منجر به اقدامات اثربخش میشود و لذا به نتیجه نمی رسیم.

حاجی قاسمی ضمن انتقاد از رویکرد شهرداری در عملیاتی کردن بودجه و ارائه مثال‌های مختلف از برخورد سلیقه ای شهرداری با بودجه در مقام اجرا افزود: کل بودجه و تباصر آن مصوب شوراست و شهرداری باید این مجموعه را به صورت کامل عملیاتی کند؛ روش حل مسئله از برگزاری جلسات متعدد نمی گذرد، از اینستاگرام نمی گذرد، از شعارها و بازدیدهای نمایشی و …. نمی گذرد .

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج ، وقت محدود است و باید روی اولویت ها متمرکز شویم و کسانی که همه چیز اولویت آنها است عملا هیچ چیز اولویت آنها نیست