نشست واگذاری زمین پلی کلینیک تخصصی نظرآباد با حضور مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ، فرماندار نظرآباد ، شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان نظرآباد ظهر روز بیست و هفتم اسفند ماه در محل فرمانداری نظرآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، در این نشست فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به پیشنهاد زمین توسط شورای شهر و شهرداری نظرآباد اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردم و نیاز شهرستان به مرکز درمانی زمین هایی معرفی شده که در صورت تایید هیچ دغدغه ای برای اجرای پروژه وجود نخواهد داشت .

دکتر بغدادی افزود : هم اکنون در شهرستان نظر آباد دو شهرک صنعتی وجود داشته و شهرک سوم نیز در دست اقدام است و با حجم بالای جمعیت کارگری در شهرستان مواجه هستیم ، در حال حاضر به لحاظ درمانی امکانات متناسب با جمعیت و نیاز های منطقه نمی باشد . فرماندار شهرستان نظر آباد گفت : متاسفانه استان البرز از لحاظ درمانی در سطح کشور در پایین ترین جایگاه قرار دارد و امیدواریم با اجرا و ساخت این مرکز درمانی بتوانیم قدم های مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم در این شهرستان بر داریم .

در ادامه جلسه دکتر صادقی راد با اشاره به برنامه سازمان تامین اجتماعی در جهت ساخت پلی کلینیک تخصصی نظرآباد اظهار داشت : دغدغه سازمان تامین اجتماعی بر این است که بتواند خدمات مناسبی را برای بیمه شدگان فراهم نماید . مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز افزود : سازمان تامین اجتماعی در جهت پوشش درمانی بیمه شدگان هم تولید خدمت و هم خرید خدمت را انجام می دهد و در جاهایی که سازمان مراکز بستری نداشته باشد ، دریافت خدمات درمانی با فرانشیز صفر اقدام می شود .

وی افزود : هدف سازمان تامین اجتماعی این است که براساس سطح بندی تعریف شده و استاندارد های لازم بتواند شرایط مناسبی را در جهت ارایه خدمت به بیمه شدگان فراهم نماید . دکتر صادقی راد خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی نظر آباد به عنوان یک پروژه جایگزین مرکز درمانی فعلی تعریف شده است لذا در صورت مساعدت و همراهی مسئولین شهرستان در جهت اجرای این پروژه ، دغدغه ای وجود نخواهد داشت و امیدواریم به زودی شاهد ساخت و ساز این مرکز درمانی باشیم . همچنین دکتر داریوش طاهر خانی با اشاره به همکاری مسئولین شهرستان در جهت اجرای این پروژه مهم بیان داشت : همراهی و همدلی مسئولین شهرستان از فرمانداری تا شهرداری و شورای شهر و سایر ادارات شهرستان بسیار مهم و ستودنی است و در جلسات مختلف هم شاهد همراهی و مساعدت این عزیزان هستیم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود : امروز با حضور مسئولین شهرستان در واگذاری زمین قدم های بسیار خوبی بر داشته شد که امیدواریم با تایید سازمان تامین اجتماعی ، در ابتدای سال جدید بتوانیم اجرای این پروژه را آغاز نماییم . شایان ذکر است در این جلسه شهردار و رئیس شورای شهر نظر آباد نیز بر همکاری کامل آن مجموعه ها به منظور ساخت پلی کلینیک تخصصی نظر آباد تاکید نمودند .