به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار ؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برنامه ریزی های هیئت ورزشهای کارگری و اجرای مسابقات مختلف در مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی ره کرج خبر داد. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: به منظور فراهم […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار ؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برنامه ریزی های هیئت ورزشهای کارگری و اجرای مسابقات مختلف در مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی ره کرج خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: به منظور فراهم کردن نشاط و تامین سلامتی کارگران عزیز فعال در واحدهای تولیدی و کارگری، برنامه ریزی های لازم برای اجرای مسابقات مختلف فوتبال، فوتسال، تیراندازی، ورزش های رزمی و مسابقات گروهی و انفرادی در سال جدید انجام شده است.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: همچنین تدابیر لازم جهت استفاده کارگران عزیز بویژه بانوان مکرم و محترم کارگری از مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی ره کرج و استفاده از امکانات مربوط به استخر ، سالن تیراندازی، زمین چمن مصنوعی و اجرای مسابقات مختلف برای نشاط و شادابی ورزشکاران عزیز کارگری انجام شده است و هیئت های ورزش کارگری استان نیز هماهنگی لازم با واحدهای تولیدی و صنعتی جهت بهره مندی از این امکانات را انجام خواهند داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گفت: یکی از فرصتهای پیشروی رشد تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی ارتقاء نشاط و سلامتی کارگران عزیز با اجرای برنامه های مختلف ورزشی استفاده از امکانات موجود در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی است که از مدیران محترم عامل و مسئولین مجموعه صنعتی تولیدی و کارگاهی خواهش می کنم همکاری لازم جهت استفاده کارگران از فرصت های ورزشی و اجرای قوانین مصرح در قانون کار داشته باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: البته وفق ماده ۱۵۴ قانون کار و تبصره های ذیل این ماده مصوب ۱۳۷۰ در اجرای اقدامات الزام‌آور از سوی مدیران کارگاه ها هم برای کارگاه های زیر ۵۰ نفر نیروی انسانی و هم برای واحدهای تولیدی بالای ۵۰ نفر، در خصوص ورزش کارگران به ویژه بانوان دستوراتی دارد که از مدیران محترم کارگاه‌ها و مدیرعامل واحدهای تولیدی صنعتی خواهش می کنم در اجرای این مواد قانون کار نیز با تمام جدیت اقدام کنند.

گفتنی است هییت ورزش های کارگری استان البرز سال گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع و مسابقات ورزشی در نقاط مختلف استان عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و برای سال جدید نیز با برنامه ریزی های متنوع در خدمت کارگران عزیز استان البرز خواهد بود.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش