به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار ؛ با حکم مجتبی عبداللهی استاندارالبرز «حمیدرضا رضایی» بعنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و‌امور بین الملل استانداری البرز، در متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار ؛ با حکم مجتبی عبداللهی استاندارالبرز «حمیدرضا رضایی» بعنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و‌امور بین الملل استانداری البرز، در متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز» منصوب می شوید.

انتظار است، با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بالقوه و متعدد در جهت تهیه و تنظیم برنامه های راهبردی به منظور انجام دو امر مهم ارتباطات و اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط مطلوب با رسانه های گروهی و جمعی، بخش های خبری صدا و سیما، برنامه های تلویزیونی و رادیویی، خبرگزاری و فعالان فضای مجازی، تشکیل شورای اطلاع رسانی به منظورپیشبرد اهداف، انجام مستمر افکار سنجی از اقدامات در راستای ارائه بازخوردهای دقیق از فعالیت ها، ضرورت آموزش و بالابردن سطح مهارتی روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی، جلب مشارکت حداکثری این مجموعه ها در تولید خبر و هم افزایی در انجام ماموریت های ذاتی به کارگیری شیوه های نوآورانه و مبتکرانه در تشریح مواضع و اقدامات و برنامه ها، تحقق نهضت تبیین روایتگری عالمانه و خلاقانه از دستاوردهای حوزه های مختلف اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال انجام وظایف محوله را در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و اهداف عالیه دولت محترم مردمی ایران قوی به انجام رسانید. توفیق روزافزون شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم.