رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، سعید امیرانی‌زاده، از اجرای پروژه آسفالت حفاظتی آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: اجرای این پروژه از ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز(تیر ۲۰۰) آغاز و تا پل فردیس در لاین رفت و برگشت به طول ۲۱ کیلومتر از روز شنبه، نهم اردیبهشت آغاز شده است.

این مسئول بیان کرد: مدت اجرای پروژه ۱۸ ماهه است و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان اجرا می‌شود. امیرانی‌زاده در ادامه از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و گفت: اجرای این پروژه به طول ۲۶ کیلومتر در لاین رفت و برگشت از دیروز آغاز شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز توضیح داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان اجرا می‌شود و مدت قرارداد آن ۱۲ ماهه است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اجرای عملیات بهسازی، روکش آسفالت و ایمن‌سازی محور قزلحصار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه در مرحله تعریض و بهسازی قرار دارد و به زودی عملیات روکش آسفالت آن از حدفاصل پل راه آهن تا کیانمهر به طول ۱۲ کیلومتر در لاین رفت و برگشت آغاز خواهد شد. این مسئول ابراز کرد: مدت قرارداد این پروژه ۶ ماهه است و با اعتباری بالغ  بر ۲۷ میلیارد تومان در حال اجراست.

امیرانی‌زاده گفت: با اجرای این پروژه روکش آسفالت محور مذکور تکمیل و اقداماتی در خصوص ایمن‌سازی آن با اقداماتی از قبیل خط‌کشی، نصب تابلوعلائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی در محور انجام می‌شود.