استاندار البرز به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تعدادی از پروژه‌های در دست اجرای راهداری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به همراه‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، بعدازظهر روز پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت با حضور میدانی در محل اجرای تعدادی از پروژه‌های راهداری استان از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

استاندار البرز در حاشیه این بازدیدها اظهارکرد: البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است که این موقعیت باعث شده حجم بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز نسبت به سایر استان‌های کشور چندین برابر شود.وی با تاکید بر اینکه موقعیت ویژه البرز ضرورت توجه به راه‌های استان را بیشتر می‌کند، افزود: یقینا با توجه ویژه مدیرکل راهداری البرز در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و کاربران جاده‌ای روند اجرای پروژه‌های در دست اجرای راهداری البرز تسریع می‌شود.این مسئول در ادامه درباره پروژه تعریض محور قزلحصار- کیانمهر توضیح داد و گفت: جاده قزلحصار یکی از محورهای پرترافیک استان البرز است که بنا به درخواست‌های مکرر مردمی در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی عملیات تعریض آن در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه با همکاری اداره‌کل راهداری البرز، شهرداری‌های کرج، کمالشهر، چهارباغ و شرکت توزیع نیروی برق استان در حال اجراست و امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد تا مسیر خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هموارتر شود.

این مسئول همچنین به طرح تعریض آزادراه کرج- قزوین اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده بخشی از آزادراه کرج- قزوین تعریض شده و زیر بار ترافیکی رفته است و درحال حاضر نیز این پروژه در محدوده مهرویلا تا گلشهر در حال اجراست.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان گفت: تکمیل پروژه‌های در دست اجرا گامی برای توسعه استان است لذا می‌طلبد همه مسئولان ذیربط برای تحقق این مهم تلاش کنند.لازم به ذکر است در این برنامه استاندار البرز از پروژه‌های تعریض آزادراه کرج- قزوین، پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک و پروژه تعریض محور قزلحصار- کیانمهر بازدید کرد.