به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ آیین بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز ICU با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی استان البرز و اعضای هیأت مدیره موسسه […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ آیین بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز ICU با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی استان البرز و اعضای هیأت مدیره موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز ، ظهر امروز ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان اظهار داشت : وظیفه خود میدانیم از زحمات شبانه روزی کارکنان بخش های درمانی که همیشه در شرایط سخت خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرده و در صف اول ارائه خدمت بوده اند ، تشکر و قدردانی نمایم .مرتضی ولیپوری افزود : برای داشتن سلامت ، تجهیزات ، امکانات پزشکی و نیروهای متخصص لازم است . تجهیزات پزشکی از نیازهای حوزه درمان است و وظیفه تک تک ماست که به این مهم توجه کنیم و پیگیر رفع نیازها و مشکلات باشیم.

وی بیان داشت : با تلاش و کوشش و نوآوری های جوانان عزیز شاهد دستاوردهای خوبی در بخش تامین تجهیزات پزشکی هستیم که این اقدامات بسیار ارزشمند است . معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز با اشاره به اقدامات و حمایت های دولت از بخش درمان بیان داشت : دولت همواره توجه ویژه ای به سلامت مردم و بهره گیری از امکانات داخلی داشته و بر اساس نیاز کشور نسبت به تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز از خارج از کشور نیز اقدام نموده است . وی افزود : استان البرز نیاز های زیادی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان دارد . استاندار و مجموعه استانداری همواره پیگیر پروژه ها و اقدامات هستند و تلاش شبانه روزی همه ما در تحقق این نیاز ها ضروری و لازم است . امروز شاهد ارتقاء تخت ها و توسعه بخش مراقبت های ویژه در این بیمارستان هستیم و لازم میدانیم از زحمات مدیریت و کارکنان و تمامی کسانی که در توسعه و ارتقاء تختهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان قدم برداشتند تشکر و قدردانی نمایم.

دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در حاشیه بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز و با اشاره به نیاز های استان البرز اظهار داشت : استان البرز به لحاظ زیرساخت‌های درمانی در بین استان های کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد و به لحاظ تخت های بیمارستانی و تخت های مراقبت های ویژه استان البرز در جایگاه سی ام کشور قرار گرفته و توسعه مراکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ، بخش خصوصی و تامین اجتماعی لازم و ضروری است.

دکتر طاهرخانی افزود : در بازدیدهای انجام شده و در ارزیابی از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، علیرغم وضعیت نامناسب در خصوص زیرساخت ها و مراکز درمانی ، خدمات خوب و مناسبی به لحاظ کمی و کیفی در حال ارائه است و همواره تلاش می کنیم در جهت ارتقای کیفیت خدمات حرکت نماییم .مدیر مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز همچنین گفت: از وظایف و تکالیف ماست که خدمات درمانی مناسب را به بیمه شدگان که این خدمات را از ما پیش خرید کرده اند به نحو مناسب و مطلوب ارائه نماییم.

وی در پایان گفت : سیستم درمان ما بی نقص نیست و همواره تلاش ما بر این است که بتوانیم با دریافت نقدها و پیشنهادات ، در جهت اصلاح سیستم قدم برداشته و خدمات مناسب را ارائه نماییم و امروز با راه اندازی این بخش مراقبت های ویژه و افزایش تخت ها، امیدواریم در جهت تامین نیاز های واقعی بیمه شدگان و مردم استان قدم برداریم .

  • نویسنده : محمد رسولی