به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز میلاد فرخنده حضرت امام هادی (ع) ، آئین تجلیل از بازنشستگان یکسال گذشته مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور بازنشستگان و خانواده های آنان و مدیران و مسئولین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار: همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز میلاد فرخنده حضرت امام هادی (ع) ، آئین تجلیل از بازنشستگان یکسال گذشته مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور بازنشستگان و خانواده های آنان و مدیران و مسئولین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز آنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ دکتر داریوش طاهرخانی در این مراسم با تبریک اعیاد قربان و غدیر و میلاد فرخنده حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت : بازنشستگی فقط یک فرایند اداری است و این فرایند باعث نمی شود که همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند از خانوده بزرگ سازمان تامین اجتماعی فاصله بگیرند بلکه هم خودشان و هم خانواده های آنان را همچنان از خانوده بزرگ تامین اجتماعی می دانیم .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : بسیار مایه غرور و مباهات است که شما عزیزان در کمال صداقت و درستکاری ، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به بیمه شدگان و مردم و درجهت تحقق اهداف عالیه سازمان پرافتخار تامین اجتماعی گذراندید و با تلاش ، کوشش در کنار سایر همسنگران ، هم اینک با کوله باری از تجربه ، سنگر را به دیگران می سپارند.
دکتر طاهرخانی بیان داشت : ما قدردان زحمات ، تلاش ها و خدمات همه همکاران بازنشسته هستیم و و تقاضا داریم با ارتباط مستمر با همکاران و مجموعه ، این تجربیات گهر بار خود در اختیار آنان قرار دهند . و در پیانان نیز از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی عزیزان و خانوده های این عزیزان داریم .
شایان ذکر است در این برنامه ۸۰ نفر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به افتخار بازنشستگی نائیل آمده بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند و در طول مراسم نیز با حضور هنرمندان و اجرای برنامه های مختلف و مفرح ویژه گرامیداشت ایام امامت و ولایت و ولادت حضرت امام هادی (ع) به اجرا در آمد.

  • نویسنده : محمد رسولی