رضا خالقی مدیر کل مسکن و شهرسازی البرز به دعوت سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از مرکز شماره ۳ کانون در کرج بازدید و با پروژه‌های در دست اجرای کانون در استان آشنا شد. به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان […]

رضا خالقی مدیر کل مسکن و شهرسازی البرز به دعوت سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از مرکز شماره ۳ کانون در کرج بازدید و با پروژه‌های در دست اجرای کانون در استان آشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این دیدار روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در محل کتابخانه‌ی مرکز شماره ۳ کانون کرج و در جهت توسعه‌ی مرکز کانون استان برگزار شد.

مهری فلاح، سرپرست کانون استان در این دیدار ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های شاخص، فرآیندی و اثر بخش آن، به کمبود مراکز فرهنگی، هنری کانون در گستره‌ی البرز اشاره و در بخش دوم سخنانش به معرفی پروژه‌های در دست اجرا به ویژه در ماهدشت، مشکین دشت و شاهین ویلای کرج پرداخته و از مدیر کل مسکن و شهرسازی راهنمایی‌های لازم در خصوص جذب اعتبار برای پروژه‌های در دست اجرا را خواستار شدند.

رضا خالقی، مدیر کل مسکن و شهر سازی استان نیز در سخنانی پروژه ماهدشت را در مرحله‌ی تعیین پیمانکار و بررسی پیمانکاران برای بستن قرار داد ساخت عنوان کرده و قول مساعد داد که مابقی اعتبارات لازم برای پروژه‌ی ماهدشت از محل اعتبارات ملی مسکن و شهر سازی تامین شود.

سعیده ایران نژاد، کارشناس طرح‌های عمرانی کانون البرز در خصوص پروژه‌ی ماهدشت گفت این پروژه بر اساس طرح تملک داریی سرمایه ای به منظور احداث مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مجری گری اداره کل راه و شهرسازی در بخش مسکن مهر ماهدشت کرج به مساحت قریب ۵۰۰ متر مربع و با حدود پنج درصد پیشرفتت فیزیکی در دست اجراست.