مشکل کم آبی و کمبود آب در برخی مناطق محمدشهر کرج با اتمام عملیات اجرایی پروژه های جدید آبرسانی برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز با اعلام این خبر گفت: همزمانی وقوع چند عامل همچون :وجود انشعاب های غیر مجاز بخصوص در باغ ویلاها و پر کردن استخر ها، نصب مستقیم پمپ روی شبکه توسط مشترکان، نداشتن پمپ و مخزن در بسیاری از واحد های ساختمانی ، ساخت و سازهای بی رویه و افزایش نرخ رشد و مهاجر پذیری منطقه و افزایش دما (مصرف بالا در پیک مصرف )،کاهش شدید آبدهی چاه ها و… از جمله عواملی بوده که موجب شد تا بخشهایی از محمدشهر با افت فشار یا قطع آب در بعضی از ساعات شبانه روز روبرو شود.
وی در تشریح اقدامات لازم برای بهبود وضعیت و ایجاد شرایط پایدار تامین و توزیع آب محمد شهر بیان داشت : حفر ، تجهیز ، بهسازی ، افزایش عمق ،کف شکنی و جابه جایی هشت حلقه چاه عمیق از اواخر سال قبل تا کنون در دست اقدام بوده است بطوریکه یک حلقه چاه جدید در خرداد ماه وارد مدار بهره برداری شد و حفر و تجهیز دو حلقه چاه دیگر هم به پایان رسید. همچنین عمق چهار حلقه چاه را با افزودن ارتفاع لوله ها ، بمنظور بالا بردن آبدهی افزایش دادیم و جابه جایی یک حلقه چاه هم صورت گرفت.
مهندس نامداری افزود: استفاده از چاه های کمکی شهرداری هم و همچنین سه راه گیری بر روی شبکه توزیع و انتقال و نصب یک پمپ بین راهی برای انتقال آب از بالا دست به بخشهای مشکل دار محمدشهر هم صورت گرفت.