به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ با توجه به تعطیلی تمام دستگاه های دولتی و خصوصی بعلت گرمای شدید، اعضای شورای شهر کرج تصمیم گرفتند که انتخابات هیات رئیسه را به تعویق نیندازند که سرانجام این انتخابات در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه برگزار شد. اعضای هیأت رییسه شورای شهر کرج برای سومین سال فعالیت […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ با توجه به تعطیلی تمام دستگاه های دولتی و خصوصی بعلت گرمای شدید، اعضای شورای شهر کرج تصمیم گرفتند که انتخابات هیات رئیسه را به تعویق نیندازند که سرانجام این انتخابات در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه برگزار شد.

اعضای هیأت رییسه شورای شهر کرج برای سومین سال فعالیت با حضور ۱۳ عضو شورای شهر انتخاب شدند،انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر کرج در جلسه‌ای فوق‌العاده و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این دور از انتخابات علیرضا رحیمی و مسعود محمدی دو کاندیدای ریاست شورای شهر کرج بودند که با ۷ رأی موافق مسعود محمدی بر کرسی ریاست شورای شهر نشست.

مریم قهرمانی و عمار ایزدیار نیز کاندیدای عنوان نائب رییس شورای شهر کرج بودند که در این رقابت نیز مریم قهرمانی به عنوان نائب رییس شورای شهر کرج انتخاب شد.

مجتبی حاج قاسمی و محمد اسدیان به ترتیب تنها کاندیداهای دبیر اول و دوم شورای شهر کرج بودند که هر یک با آرای ۷ و ۹ رأی موافق انتخاب شدند.

همچنین علی ذبیحی تنها کاندید خزانه‌داری بود که با ۱۰ رای انتخاب شد، عمار ایزدیار سخنگوی دور گذشته شورای شهر کرج با توجه به قانون دوساله این پست، یک سال دیگر به عنوان سخنگو ابقا شد.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش