صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ درسالن جلسات شهید الیاسی شهرداری چهارباغ، با حضور امام جمعه، فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار چهارباغ ، معاونین شهرداری و مدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ، نشستی صمیمی به بهانه تکریم روز خبرنگار و سال روز شهادت شهید صارمی و تجلیل و قدردانی از […]

صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ درسالن جلسات شهید الیاسی شهرداری چهارباغ، با حضور امام جمعه، فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار چهارباغ ، معاونین شهرداری و مدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ، نشستی صمیمی به بهانه تکریم روز خبرنگار و سال روز شهادت شهید صارمی و تجلیل و قدردانی از مدیران رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

بی شک هرسازمان ونهادی که به رسانه ها ارج نهد و روابط گسترده تر و شفاف تری در جهت اطلاع رسانی داشته باشد،به این معنی است که به مردم و درخواستهای شان درعمل اهمیت می دهد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ درمیان شهرداریها و شوراهای استان البرز،به واسطه داشتن مسئولین همدل و همراه درخشش چشمگیری داشته است.

چهارباغ با داشتن شهرداری مدیر و شایسته و مردم مدار، فرمانداری پرتلاش و جهادی ، امام جمعه ای پرتوان و انقلابی و شورای شهری همراه و همدل و مهمتر دلسوز و حضور معاون فرهنگی و روابط عمومی اخلاق مدار و حرفه ای که با تعامل بسیارعالی بامطبوعات استان، صدای مردم را به مسئولان و عملکرد مسئولان را به عموم انعکاس میدهد، از شهرستان های نمونه و در حال توسعه استان محسوب می شود. از این جهت با وجود چنین مدیران لایق و پاسخگو و مردم مداری باید به مردم چهارباغ،به دلیل برقراری این آرامش و بهره مندی از خدمات شهری مطلوب تبریک گفت و به مسئولان خداقوت.

مراسم تجلیل از خبرنگاران

در ابتدای‌ جلسه‌ مهندس‌ سید جعفر موسوی‌ شهردار چهارباغ‌ گفت:خداراشاکریم‌ که‌ در شهرستان‌ چهارباغ در سایه آرامشی که ازهمکاری و همدلی مسئولان محقق شده، به خدمات رسانی به شهروندان ادامه می دهیم.

مهندس موسوی ضمن تقدیر و تاکید بر نقش موثر امام جمعه چهارباغ افزود: در ۱۰ ماه اخیر شاهد اتفاقات خوبی درچهارباغ بوده ایم که باهمدلی مسئولین شهرستان امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

وی یادآورشد: لازمه ارتقای سطح خدمات به مردم شهرستان، همراهی اهالی رسانه هست و ما قدردان زحمات خبرنگاران محترم هستیم.

مهندس سپیده کتابدار نیز ضمن گرامیداشت ایام‌ محرم، روزخبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت و افزود:جایگاه خبرنگاربرای ماقابل احترام است،زیرا خبرنگاران اتفاقات و حقیقت های جامعه را در تاریخ ثبت وضبط کردند و مطالبه گر حقوق مردم بودند.

رییس شورای اسلامی شهر چهارباغ گفت: وجود خبرنگاران برای همه ما ارزشمنداست و ازخداوندبرای شما با وجود چالش ها و دشواری های شغلی، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: انتظار داریم با همدلی و هم افزایی، مثل گذشته یار شورای اسلامی شهر و شهرداری چهارباغ باشید.

کتابدار گفت:یکبار دیگر حمایت خود را از خبرنگاران اعلام می‌کنیم و از توانمندی های شما بیش از گذشته استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم امام جمعه‌ چهارباغ به‌ جلسه‌ پیوست‌ و ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران‌ گفت: ما دو دغدغه مهم‌ درچهارباغ‌ داریم که یکی از آنها ساخت بیمارستان درچهارباغ و نیاز مبرم مردم است که مطالبه آن دراولویت است و همکاری رسانه ها را می‌طلبد.

حجت السلام والمسلمین محمدی دغذغه دوم شهرستان را تامین آب چهارباغ دانست و افزود :ضروری است چهارباغ همانند شهرهای دیگر از حق آبه سد طالقان بهره مند شود.

در ادامه فرماندارچهارباغ ضمن تقدیر از خبرنگاران گفت: شهرستان چهارباغ رو به پیشرفت هست و اقدامات سازنده ای باحمایت امام جمعه شهرستان انجام شده که در هفته دولت باجزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

مهندس جعفری افزود: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و امیدواریم با هم افزایی و تعامل بتوانیم در راستای توسعه شهرستان و انعکاس دستاوردهای دولت، گام های ارزنده ای برداریم.

در پایان توسط مسئولین حاضر در جلسه، از اصحاب رسانه و خبرنگاران بااهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.