علی اکبر نژاد علی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هیات همراه با حضور در انبار نفت شهید دولتی کرج از تاسیسات منطقه البرز دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن بازدید از تاسیات انبار نفت شهید دولتی کرج و عرض خداقوت به کارکنان، عملکرد واحدهای مختلف در تامین و توزیع سوخت منطقه البرز را مورد ارزیابی قرار دادند.
علی‌اکبر نژادعلی در نشستی که با حضور معاونین و روسای واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه البرز برگزار شد گفت: با توجه به وظیفه اصلی شرکت ملی پخش که همان تامین و توزیع بموقع سوخت در سطح کشور می باشد هیچ مشکلی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان وجود ندارد.
نژادعلی با اشاره به اینکه منطقه البرز یکی از مناطق استراتژیک و تاثیر گذار در ارسال و تأمین سوخت در بین مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران است، افزود:کارکنان منطقه البرز با برنامه ریزی، مدیریت صحیح و مناسب، ارائه سوخت بموقع به شهروندان را مانند همیشه در اولویت خود قرار دهند.
در این بازدید علی اکبر نژادعلی بهمراه مشاور مدیرعامل، علی اصغر عباسی و رئیس دفتر مدیر عامل، سعید رحمان سالاری ضمن بازدید از تاسیسات انبار نفت از نزدیک با کارکنان عملیاتی و رانندگان نفتکش های شرکت های حمل و نقل دیدار کردند.
در پایان این نشست، مدیرعامل با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان منطقه، فعالیت‌ها و اقدامات مطلوب منطقه البرز را نشان از وجود نیروهای با دانش فنی بالا و خلاق دانست که باعث تسهیل در فرآیند عملیات سوخت‌رسانی شده است.