به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال در شهرستان کرج ۲۰۵ پروژه با مجموع اعتبار ۷۵۲۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید همچنین علاوه بر مرکزیت استان و شهر کرج، در شهرهای اقماری نیز طرح ها و پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال در شهرستان کرج ۲۰۵ پروژه با مجموع اعتبار ۷۵۲۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید همچنین علاوه بر مرکزیت استان و شهر کرج، در شهرهای اقماری نیز طرح ها و پروژه های متعدد و متنوعی افتتاح و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شده است.

یحیی رمضانی روز جمعه قبل از آغاز برگزاری خطبه های نماز جمعه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با شهرستان کرج در شهرهای اقماری این کلانشهر نیز بمناسبت هفته دولت طرح ها و پروژه هایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در ماهدشت کرج افتتاح و بهره برداری از پروژه ساختمان آتش نشانی شهرک پیام، نانوایی سه منظوره و مجتمع تجاری، زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال، کلنگ زنی پروژه کمربندی رینگ دور شهر از بی بی سکینه تا جاده اشتهارد به صفادشت، افتتاح بوستان محلی خبرنگار را شاهد خواهیم بود.

رمضانی گفت: در محمدشهر نیز پروژه های متعددی از جمله پارکینگ طبقاتی، بازارچه نارنج،زیتون، بازارچه غذا، طرح های جدول گذاری معابر و احداث پارک نصیرآباد،طراحی پارک ها، احداث زمین چمن مصنوعی، پروژه لوله گذاری دفع آب های سطحی، تکمیل و بهسازی میادین، جدول گذاری، زیرسازی معابر، کانالیزه شدن سیاه جوی،پیاده رو سازی، آسفالت معابر، بازارچه میوه و تره بار و.. پیش بینی شده که پس از اتمام، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رمضانی افزود: در سایر شهرهای اقماری نیز پروژه های متنوعی پیش بینی شده که همزمان با حضور مسولان و افتتاحیه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش