به گزاش پایگاه خبری وطن بیدار؛ چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که بزرگترین رویداد ملی ورزشی کشور محسوب می‌شود به میزبانی استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس و با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است. در این دوره از مسابقات ورزشکارانی در رده‌های سنی ١٢ […]

به گزاش پایگاه خبری وطن بیدار؛ چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که بزرگترین رویداد ملی ورزشی کشور محسوب می‌شود به میزبانی استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس و با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی در رده‌های سنی ١٢ تا ۱۶ سال در حال رقابت هستند که البته هر فدراسیون با صلاحدید خود، این رده سنی را با یکی دو سال اختلاف برگزار می‌کند. این مسابقات در ۵۱ رشته ورزشی برگزار می‌شود که در ۲۹ رشته پسران و ۲۲ رشته  دختران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات از ۱۸ مرداد آغاز شده و تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی قرار بر این است که در روز ۲۸ شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری اختتامیه این مسابقات برگزار شود، در این مسابقات ۱۲۰۰۰ ورزشکار دختر و پسر و ۲۰۰۰ نفر تحت عنوان مربی و کادر اجرایی حضور دارند.

تیم  والیبال آینده سازان استان البرز در رده سنی زیر ١۶سال توانسته در اولین بازی خود یزد را دو بر صفر ببرد و در بازی دوم مقابل تیم چهارمحال بختیاری دو بر صفر پیروز شود همچنین در بازی سوم خود مقابل مازندران نیز دو بر صفر به برتری دست یابد و به دور دوم این مسابقات صعود کند.

کادر مربیگری تیم آینده سازان البرز: آقایان؛ مرتضی درویشی سرمربی، آرش احمدی کمک مربی وسرپرست آقای یدالله دهقان پور

لیست بازیکنان: محمدرضا اعلائی هجران دوست،ابوالفضل حقداری، حمیدرضا پاشایی، حمیدرضا شاه محمدی، پارسا هوشنگی،حسین سبحانی، عرشیا میرزایی، کامیار فارغی، رادان صالحی، سید محمد عرفان حسینی، پارسا کوه گرد، سید علیرضا جاورسینه، ایمان حشمدار، بردیا شفقی؛ امیدواریم این تیم که نماینده استان البرز در این مسابقات است با راهیابی به مرحله بالاتر بتواند از سد حریفان خود بگذرد و به مقام قهرمانی دست یابد.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش